Kampania
Jak zwiększyliśmy przychody sklepu MoreMadam.pl o 140%?
KLIENT: MoreMadam.pl – sklep internetowy oferujący akcesoria do wystroju wnętrz oraz meble skandynawskich marek
Cele:
• wzrost liczby transakcji
• wzrost wartości średniego koszyka w sklepie
DZIAŁANIA:
Result Media przygotowało i wdrożyło długofalową strategię działań w systemie reklamowym Google w oparciu o:
• kampanie linków sponsorowanych, pozwalającą na dotarcie do osób, które aktywnie szukają produktów wyposażenia wnętrz,
• kampanię produktową (PLA) opartą na opisie produktu na stronie Klienta oraz dopasowaniu słów kluczowych,
• remarketing w wyszukiwarce (RLSA) pozwalający na ponowną aktywizację użytkowników, którzy byli już na stronie moremadam.pl, ale nie wykonali pożądanego działania,
• remarketing dynamiczny – dzięki reklamom graficznym oraz informacji na temat aktywności użytkownika wyświetlanie produktów Klienta na stronach Sieci Reklamowej Google (GDN) automatyzację działań w celu efektywnego zarządzania budżetem.
REZULTATY:
• wzrost liczby transakcji – 115%
• wzrost przychodów – 140%
• spadek CPC – 50%
(liczone: I półrocze 2019 do II półrocze 2018)
OPIS:
MoreMadam.pl to sklep, który oferuje wysokiej jakości produkty w stylu skandynawskim – produkty do wystroju wnętrz i meble takich marek jak: Madam Stoltz, Muubs, Nkuku, Broste Copenhagen. Trend ten zagościł w Polsce kilka lat temu i cały czas się rozwija. Dlatego z ogromną przyjemnością podjęliśmy działania, których najważniejszym celem było zwiększenie wartości przychodów sklepu poprzez wzrost liczby transakcji oraz wzrost wartości średniego koszyka w sklepie Klienta.
Od początku naszej współpracy prowadziliśmy kampanie w sieci wyszukiwania oraz kampanię produktową. Ponadto wykorzystywaliśmy model DSA (Dynamic Search Ads – dynamiczne reklamy w wyszukiwarce) oraz remarketing dynamiczny. Result Media przygotowało struktury kampanii w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej (GDN). Zweryfikowaliśmy oraz skonfigurowaliśmy dodatkowe kody analityczne i skrypty, które pozwoliły na śledzenie ruchu użytkowników na stronie. Dzięki temu mogliśmy na bieżąco analizować zachowania klientów oraz optymalizować prowadzoną kampanię poprzez efektywne zmiany stawek grup produktów. Sukces kampanii produktowej był jednym z głównych czynników dwukrotnego wzrostu udziału przychodów z kampanii Google Ads w stosunku do ogólnie uzyskanych przychodów.
Dzięki optymalizacji budżetu, testowaniu nowych rozwiązań i stałym monitorowaniu kampanii produktowej udało nam się zwiększyć zasięg kampanii oraz przychody przy relatywnie niższym koszcie. Klient zadowolony z efektów naszych działań kontynuuje z nami współpracę.
Historię tej znajomości oraz efekty naszych działań możecie poznać w filmie zaprezentowanym na kanale Google Polska.
Przeczytaj referencje MoreMadam.pl – klikając tutaj.
Chcesz wiedzieć, jak możemy zwiększyć przychody Twojego sklepu?
Skontaktuj się nami na kontakt@resultmedia.pl lub zadzwoń 22 354 66 68, my przygotujemy rozwiązania, dzięki którym będziesz zarabiał więcej!