SEM
YouTube Ads
Reklama na YouTube to świetny sposób, aby zbudować świadomości Twojej marki czy poinformowanie o nowym produkcie na rynku. Pozwala dotrzeć do dużej grupy odbiorców, a dzięki zaawansowanym możliwościom kierowania reklam oraz większej mierzalności wyników może konkurować z kampaniami telewizyjnymi. Skuteczność naszych reklam wideo mierzymy wskaźnikiem Brand Lift, dzięki temu wiesz, jak reklama wpłynęła na rozpoznawalność Twojej marki.
Dużą przewaga YouTube nad innymi formatami wideo jest rozliczenie za faktycznie obejrzany firm. Dzięki reklamom wideo możemy docierać do nowych użytkowników i stosować ją jako firmę remarketingu.
W swojej ofercie mamy wszystkie dostępne formaty reklam:
- True View, czyli reklamy wyświetlane przed docelowym materiałem wideo (TrueView In-Stream) oraz takie, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania bądź na stronach wydawców filmów w sieci reklamowej Google (TrueView Discovery),
- Bumper Ads, czyli reklamy w przerywniku rozliczne w modelu CPM, które wyświetlają się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu i są niepomijalne,
- formaty Masthead – formaty reklamowe wideo wyświetlane przez cały dzień na stronie głównej YouTube.
Jak to robimy?
Efektywna reklama wideo składa się z dobrze przygotowanego materiału reklamowego oraz odpowiednio dobranej grupy docelowej. Przez wiele lat nasi specjaliści analizują mnóstwo statystyk z YouTube Analytics i świetnie wiedzą (z dokładnością do jednej sekundy), który element materiału reklamowego spowoduje utratę uwagi użytkownika. Istotne pierwsze 5 sekund wraz z punktem kulminacyjnym reklamy pozwoli na pełne wykorzystanie form pomijalnych (skippable).
Nasi specjaliści dobierają odpowiednią formę reklamy do materiału reklamowego, dzięki czemu maksymalnie wykorzystujemy przeznaczone środki na reklamę. Zasięg zapewnią nam formy typu Bumper, konwersję – Video for Action, a pozytywny wpływ reklamy na markę naszego Klienta zbadamy za pomocą badań Brand Lift Study!
Posiadamy także wyspecjalizowany zespół, który potrafi przygotować materiał wideo – idealny do internetowych kampanii.
Dlaczego warto?
Przede wszystkim YouTube jest największa platformą wideo w Polsce (oraz drugą wyszukiwarką, chociaż na 1. miejscu wciąż jest Google), gdzie użytkownicy szukają prostej odpowiedzi na nurtujące ich pytanie: „jak?”. Emisja reklam wideo w serwisie często poszerza zasięg kampanii reklamowej, a ze względu na atrakcyjną formę, istnieje realna szansa na zmniejszenie częstotliwości kontaktu, aby uzyskać zapamiętywalność marki (w porównaniu do reklamy graficznej).
Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!