SEM

Google Ads Search

Wyszukiwarka to miejsce, gdzie klienci szukają informacji i gdzie mogą poznać Twoje produkty i usługi. Dobrze przygotowane reklamy tekstowe pojawiające się na stronach wyników wyszukiwania Google i w całej sieci reklamowej oraz na stronach partnerów sieci ułatwiają dotarcie do nowych klientów. Jesteśmy specjalistami w tworzeniu przekonujących reklam tekstowych. Nasze przekazy są precyzyjne, trafne, atrakcyjne i inspirujące. Dzięki nim zaprezentujesz swoją ofertę w taki sposób, który wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji. Każda reklama jest odpowiedzią na potrzeby Twoich klientów. Służą temu właściwie użyte słowa kluczowe, struktury reklam dopasowane do wymagań odbiorców oraz skuteczne wezwania do działania (call to action).

Jak to robimy?

Google Ads jest dostępne dla każdego użytkownika posiadającego konto Google (np. pocztę Gmail). Uruchomienie kampanii reklamowej wydaje się proste – wystarczyłoby podanie danych rozliczeniowym, płatności oraz ustawienie kampanii. Kluczem do sukcesu jest właśnie kampania. Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana pozwoli na osiągnięcie świetnych rezultatów.

Doświadczenie specjalistów z branży SEM pozwala na konstruowanie efektywnych reklam w wyszukiwarce. Każdą kampanię rozpoczynamy od pogłębionego wywiadu biznesu naszego Klienta, co pozwala nam na ułożenie skutecznej architektury. Na tym etapie stawiamy hipotezy dotyczące przyszłych optymalizacji, dzięki czemu z wyprzedzeniem planujemy poszczególne prace przy kampaniach!

Dodatkowo każda kampania wymaga specjalistycznej wiedzy w zakresie analityki internetowej, która pozwala przede wszystkim na wskazanie istotnych celów, ale także ich monitorowanie. Dzięki temu możemy osiągać zakładane cele marketingowe oraz biznesowe.

W RESULT MEDIA pracują certyfikowani specjaliści z zakresu reklamy internetowej, łącznie posiadając ponad 180 lat doświadczenia w branży!

Dlaczego warto?

Google Ads to jeden z najbardziej rozwiniętych ekosystemów reklamowych, dostępnych zarówno dla reklamodawców, jak i agencji reklamowych. Ma niski próg wejścia, dlatego platforma jest dostępna dla każdego biznesu!

Zasięg

Pomimo dynamicznego rozwoju wyszukiwarek, takich jak duckduck.go (które w okresie 01.01.2021 – 31.04.2021 wzrosło 3-krotnie do poziomu 0,81%) – to Google wciąż wiedzie prym w liczbie składanych zapytań, utrzymując w długim okresie średnią 96% zasięgu polskich internautów. Realizując kampanię w wyszukiwarce za pośrednictwem Google Ads, możemy precyzyjnie dotrzeć do interesującej nas grupy odbiorców. 

Źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland/#monthly-202004-202104

Elastyczność

System Google Ads odpowiada na wprowadzane zmiany niemalże w czasie rzeczywistym. Dzięki temu specjaliści z zakresu SEM mogą obserwować wyniki oraz wprowadzać na bieżąco kluczowe dla efektywności kampanii reklamowej zmiany. Zwróć uwagę, że użytkownicy, dokonując zapytania do wyszukiwarki internetowej Google, wpływają na dopasowanie reklamy do ich aktualnego zapotrzebowania. Dzięki temu Google Ads to idealny system reklamowy dla Twojego biznesu!

Mierzalność

Google Ads w połączeniu z Google Analytics tworzy doskonale mierzalny ekosystem reklamowy. Dostępne wskaźniki takie jak: Współczynnik Odrzuceń, Współczynnik Konwersji czy też ROAS pozwalają na jakościową ocenę kampanii reklamowej z dokładnością do jednego kliknięcia! Oczywiście wymaga to odpowiednio ustawionej analityki webowej, która w rzetelny sposób przekaże statystyki zarówno systemów analitycznych, jak i reklamowych.

Kontrola

Wszystkie kampanie Google Ads podlegają ścisłej kontroli, zarówno po stronie wyników, jak i finansów.

RLSA

Każdą realizowaną kampanię w wyszukiwarce zdecydowanie warto wzbogacić o RLSA (Remarketing Lists for Search Ads). Dzięki temu otrzymamy nie tylko dodatkowe informacje, czyli podział kampanii reklamowej przez pryzmat znanego i nieznanego użytkownika, ale mamy także techniczną możliwość dywersyfikacji przekazu reklamowego w uzależnieniu od typu Klienta.

Uruchamiając kampanię reklamową, tworzymy dedykowane tagi remarketingowe na podstawie których budujemy listy odbiorców. Kluczem do sukcesu jest przemyślana struktura list (zawierająca co najmniej 1000 plików cookie), dzięki którym mamy realny wpływ na podniesienie efektywności prowadzonych działań w wyszukiwarce.

Mobile Search

Czy wiesz, że udział urządzeń mobilnych w wynikach wyszukiwania przewyższył udział urządzeń stacjonarnych? Dlatego też zwracamy szczególną uwagę na ekspozycję reklamy w Mobile Search. Zapytania mobilne często różnią się od zapytań z komputera stacjonarnego, co uwzględniamy przy realizacji zaawansowanych kampanii w wyszukiwarce Google. Dodatkowo dbamy o odpowiednie strategie ustalania stawek, tak aby ekspozycja reklamy była najbardziej opłacalna. Pamiętamy przy tym o wielkości urządzania oraz ilości treści, która może się pojawić above the fold.

UAC

Universal App Campaign – reklama promująca aplikacje mobilne to jedna ze szczegółowych typów kampanii reklamowych w Google. Średnio ponad 90% pobranych aplikacji uruchamiana jest przez użytkowników tylko raz. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej analityki opartej na Firebase oraz dedykowanym reklamom UAC zwiększamy zarówno liczbę pobrań aplikacji, jak i zaangażowanie w korzystaniu z nich.

RSA

Tworzymy wartościowe i unikalne treści reklam. Dzięki wykorzystaniu nauczania maszynowego w obrębie reklam RSA [Responsive Search Ad] konstruujemy reklamy wykorzystując wiele nagłówków oraz opisów rotujących się w obrębie grupy reklam. Tak przygotowana struktura pozwala w zdecydowanie krótszym czasie na osiągnięcie wymiernych korzyści w postaci wzrostu wskaźników, takich jak CTR czy CR.

DSA

Dynamic Search Ad, czyli idealna kampania dla stron internetowych zawierających wartościowe treści dla użytkownika. Konstrukcja reklam DSA wymaga specjalistycznego podejścia oraz doboru miejsc docelowych skanowanych przez Google.

Google Maps

Użytkownicy coraz częściej wykorzystują internet do znalezienia fizycznego miejsca. Z pomocą przychodzą Mapy Google, które integrujemy z kontem reklamowym. Aktywna wizytówka na koncie Google My Business pozwala na uruchomienie reklamy z nawigacją do celu! Jest to idealne narzędzie dla lokalnych przedsiębiorców.

PLA

Oprócz klasycznej reklamy tekstowej – istnieje dedykowany produkt reklamowy dla sklepów internetowych, czyli Product Listing Ads.

Google Display Network

Doskonałym uzupełnieniem reklamy w wyszukiwarce jest sieć reklamowa Google – GDN. Pozwala na budowanie zasięgu oraz wizerunku marki w internecie. Ze względu na atrakcyjny model rozliczeń oraz niski próg wejścia jest to idealne źródło wartościowego ruchu na stronie internetowej.

Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas