SEM

Google Display Network

Dzięki reklamom graficznym możesz zaprezentować wyjątkowe cechy Twoich produktów. Wykorzystaj nasze doświadczenie, aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną czy zwiększyć sprzedaż. Dzięki naszemu autorskiemu rozwiązaniu do segmentacji użytkowników (retargeting selektywny) dotrzyj do tych, którzy mieli kontakt z Twoją witryną. W zależności od tego, co robili klienci na Twojej stronie i jak się zachowywali, pokażemy im reklamy, które skłonią ich do powrotu i dokonania konwersji. Przypomnij o swojej ofercie klientom, którzy oglądali konkretne produkty czy usługi, wykorzystując remarketing dynamiczny. Wykorzystując feed produktowy i tworząc reklamy dynamiczne,  zbudujemy rzeczywistą sprzedaż Twoich produktów.

Prowadząc działania reklamowe, korzystamy z machine learningu. Docieramy do nowych użytkowników, potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą dzięki dynamic prospecting. Łącząc zamiary użytkownika i informacje o produkcie, zwiększamy skuteczność kampanii w sieci reklamowej. 

Nasze kampanie Smart Display rozliczane w modelu CPL dostarczają oczekiwanych konwersji, ponieważ dzięki automatycznemu kierowaniu docieramy to tych użytkowników i w te miejsca, gdzie jest ona najbardziej prawdopodobna.

Jak to robimy?

Każda kampania w obrębie sieci reklamowej musi zawierać minimum dwa podstawowe elementy: kreacja oraz grupa docelowa. Brak jednego z nich uniemożliwi dalsze prace przy jej realizowaniu. W ramach naszych struktur potrafimy przygotować zarówno efektywne kreacje reklamowe,  jak i wyodrębnić grupę docelową za pośrednictwem wszystkich dostępnych technik targetowania dostępnych w Google Ads.

Skupiamy się na 3rd party data na początkowym etapie lejka (budowanie zasięgu), korzystając z szerokiego targetowania, np. intencje zakupowe oraz Custom Affinity Audience. Nie zapominamy jednak o środkowym i końcowym etapie zarezerwowanym głównie dla 1st party data!

Każda kampania reklamowa realizowana w ramach RESULT MEDIA jest opatrzona skryptami remarketingowymi (lub listami z innych źródeł)], aby równolegle budować własną bazę przyszłych klientów! Oprócz skrojonej na miarę kampanii reklamowej nasz doświadczony zespół przygotowuje rzetelny zestaw analityki internetowej, który pozwala na monitorowanie wartości prowadzonych kampanii zarówno przez pryzmat kliknięcia, jak i wyświetlenia reklamy w internecie!

Dlaczego warto?

Google Display Network wraz z serwisem YouTube swoim zasięgiem pokrywa niemalże 100% polskich internautów. W praktyce oznacza to, że emitując reklamę w obrębie tej sieci reklamowej możemy (dzięki wykorzystaniu odpowiedniego targetowania) precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej, jednocześnie wiedząc, że znajdziemy naszego użytkownika.

Oprócz szerokiego zasięgu Google oferuje pełne spektrum modeli zakupu reklamy. Od najbardziej znanych: CPM (1000 wyświetleń), przez CPC (kliknięcie), aż po CPV (obejrzenie) czy też CPL (konwersja). Dzięki takiemu podejściu sieć reklamowa Google staje się jedną z najszerszych, ale także najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawcy. Kluczem do sukcesu jest sprawne połączenie wszystkich elementów, którego dokona doświadczony specjalista SEM.

Remarketing / Remarketing Dynamiczny

Na szczególną uwagę zasługuje jeden „typ” kampanii reklamowej w sieci GDN – remarketing (w tym remarketing dynamiczny). Jest to kampania wykorzystująca dane własne do ponownego dotarcia do użytkownika z przekazem reklamowym. To taregtowanie wykorzystywane jest na ostatnim etapie ścieżki użytkownika, gdyż potrafi wzmocnić decyzję zakupową lub też zwiększyć wartość życiową Klienta. To szczególnie istotny element dla sklepów internetowych, gdzie w sposób dynamiczny możemy zmieniać przekaz reklamowy w zależności od zawartości koszyka danego użytkownika!

AMP HTML

Technologia AMP HTML wypiera HTML5 przy konstruowaniu reklam graficznych. Nasz dział kreatywny skupia się na tworzeniu ciekawych materiałów reklamowych z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz dopasowaniem się do wymagań sieci reklamowych, m.in. Google Display Network.

RDA

Responsive Display Ads, czyli reklamy elastyczne to szybki sposób na rozpoczęcie emisji w sieci reklamowej GDN lub przeprowadzanie testów A/B. Zasadą działania jest miksowanie różnych materiałów w ramach placementu Google.

Kreacja ma także swoje ograniczenia wizualne, co w praktyce oznacza, iż specjalista SEM korzysta tylko z predefiniowanych szablonów kreacji, jednak potrafi je optymalizować!

SDC

Smart Display Campaing wykorzystują najnowsze rozwiązanie machine learningu od Google. Definiując konwersję oraz wykorzystując miks reklam RDA, możemy skorzystać z bardzo atrakcyjnego modelu rozliczeniowego – płatności za konwersję! Specjaliści SEM znają założenia strategiczne oraz wymogi techniczne dotyczące możliwości uruchamiania jak i optymalizacji tego specyficznego typu reklamy.

YouTube

Największy portal wideo w Polsce oraz druga pod względem liczby zapytań wyszukiwarka pozwala na szereg działań reklamowych z wykorzystaniem form VIDEO. W serwisie YouTube są właśnie osoby, które oczekują materiałów wideo!

Sprawdź, jak nasze rozwiązania graficzne pomogą w osiągnięciu wyznaczonych przez Ciebie celów.

Napisz do nas