Kreacje

Skuteczny landing page, który zwiększy zainteresowanie ofertą Twojej firmy!

Landing page to idealne narzędzie marketingu internetowego, które pozwala skłonić internautów do zakupu określonych produktów, pobrania pliku czy zapisu się do newslettera. To z kolei pozwoli Twojej firmie zaistnieć w świadomości klientów oraz zbudować z nimi długofalową, pozytywną relację, dzięki czemu chętniej skorzystają z oferty Twojej firmy. W agencji SEO/SEM Result Media pomożemy Ci zwiększyć wartościowy ruch na stronie, a tym samym zwiększyć Twoje zyski. Nasz zespół zaprojektuje i wdroży atrakcyjną i przyciągającą uwagę stronę landing page oraz pomoże Ci zintegrować ją z kampanią Google Ads.

Dlaczego warto zainwestować w landing page?

Landing page (inaczej: strona lądowania lub strona docelowa) oznacza stronę docelową lub produktową, której podstawowym zadaniem jest nakierowanie i skłonienie użytkownika do wykonania jednej, określonej czynności. Skuteczna strona docelowa powinna być przejrzysta, prezentować dobrej jakości zdjęcia i grafiki oraz przekazywać atrakcyjną treść przedstawioną językiem korzyści, który zachęci klienta do bliższego zapoznania się z ofertą. Niezwykle istotny na stronie landing page jest przycisk CTA (call to action), czyli przycisk wzywający do działania. To on mówi użytkownikowi, co stanie się po jego kliknięciu, np.: „Dowiedz się więcej!”, ” Zapisz się!”, “Zamów!” czy “Pobierz!”. Profesjonalnie zaprojektowana strona landing page może i powinna posiadać elementy social proof w przypadku produktów lub usług, np. w postaci opinii klientów, wyświetlanych gwiazdek czy liczby obserwujących na FB. 

Marketingowa siła landing page, które docenisz!

Landing page to bardzo skuteczne narzędzie w przypadku wprowadzenia nowych produktów czy specjalnych promocji. Taka strona jest niezwykle pomocna przy zwiększaniu świadomości marki, a w związku z tym jest skutecznym narzędziem marketingowym nie tylko dla firm już istniejących na rynku, ale i dla start-upów, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Strona docelowa to także najlepsze rozwiązanie, jeśli Twoja firma organizuje specjalne wydarzenia lub webinary. Jeśli potencjalny klient od razu trafi na stronę główną,  zacznie zastanawiać się, po co tam się znalazł i co ma zrobić, natomiast trafiając na landing page ze zwięzłym i krótkim komunikatem, po prostu kliknie w link wskazany przyciskiem CTA i wykona konkretną czynność. Warto także zauważyć, że krótka forma landing page sprawia, że jest ona lepiej zoptymalizowane pod wyszukiwarki Google, a przez to lepiej widoczne dla użytkowników sieci. Równie istotną zaletą landing page jest fakt, że pozwala ona znacznie skrócić ścieżkę zakupową. Klienci, którzy przechodzą z landing page do strony głównej, najczęściej są już zdecydowani na zakup, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży. A zatem strona produktowa na lepszą kontrolę ścieżki klienta, ponieważ nie posiada rozpraszaczy jak w przypadku zwykłej pełnoprawnej strony internetowej. 

Integracja z Google Ads 

Landing page to niezwykle przydatne narzędzie, które służy do generowania leadów. Często ich celem jest pozyskiwanie danych kontaktowych potencjalnych klientów, dzięki którym w przyszłości można wysyłać im informacje o nowej ofercie, atrakcyjnych promocjach czy kuponach rabatowych. A zatem jest skutecznym narzędziem do budowania bazy klientów. Dzięki wykorzystaniu kodu śledzącego można z łatwością zmierzyć efektywność działania kampanii reklamowych wykorzystujących landing page poprzez sprawdzenie szczegółowych danych, takich jak współczynnik konwersji czy liczba odsłon. Dzięki temu można łatwo określić, czy strona docelowa przynosi określone efekty, czy warto w nią dalej inwestować, czy też lepiej zbudować nową

Wszechstronne zastosowanie landing page

Ogromną zaletą landing page jest możliwość jej optymalizacji w zależności do prowadzonych kampanii Google Ads oraz możliwość jej zastosowania w wielu kanałach reklamowych zgodnie z nurtem omnichannel. A zatem strona lądowania służy nie tylko do wyświetlania w płatnych reklamach na innych witrynach internetowych. Możliwości jej  zastosowania, a tym samym dotarcia do większej liczby klientów, jest o wiele więcej. 

  • Landing page jest powszechnie stosowana w mailingu, gdzie pozwala wysyłać do klientów z bazy danych wszelkie informacje o nowych produktach czy promocjach. Dzięki temu strony docelowe budują pozytywne relacje z klientami i pozwalają danej marce zagościć w ich świadomości. 
  • Landing page można umieścić w social media na Facebooku, X czy Instagramie poprzez tworzenie postów z ciekawym przekierowaniem na stronę lądowania. To z kolei pozwala w szybki sposób dotrzeć do klientów, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani konkretną ofertą.  
  • Landing page to także dobry sposób, aby promować wydarzenia organizowane przez daną firmę. Może to być strona docelowa w formie zaproszenie na webinar lub do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami czy zaproszenie na inne wydarzenie promowane przez daną markę. Takie strony lądowania pozwolą zatem nie tylko zbudować bazę klientów, ale i zwiększyć świadomość marki oraz zainteresować klientów jej działalnością. 

Potrzebujesz przejrzystej i intrygującej strony landing page, która zachęci klientów do zakupów Twoich produktów lub usług? Chcesz zwiększyć bazę klientów, z którymi możesz budować długofalowe relacje? Zależy Ci na budowaniu świadomości Twojej marki w wielu kanałach komunikacji z klientem i w pełni wykorzystać potencjał tych kanałów! Nasza agencja SEO/SEM Result Media pomoże Ci w tym. Specjalnie dla Ciebie zaprojektujemy świeżą, nowoczesną i skutecznie przyciągającą uwagę landing page, dzięki której w łatwy sposób trafisz do szerokiego grona klientów i w krótkim czasie rozreklamujesz swoją ofertę i zwiększysz sprzedaż. Nie czekaj — skontaktuj się z nami już teraz!

Sprawdź, jak nasze rozwiązania graficzne pomogą w osiągnięciu wyznaczonych przez Ciebie celów!

Napisz do nas