Kompetencje
Strategie i planowanie mediów
Strategia obecności w internecie wymaga od reklamodawcy połączenia wielu umiejętności, od kreatywnych, przez analityczne aż po techniczne z zakresu stron internetowych. Zaufaj specjalistom w tej dziedzinie, którzy zbudowali efektywne strategie dla takich marek jak: Eden Springs, Casa Carina, Cekol, Home Invest czy Victoria Dom.
Spójna strategia marketingowa zakłada najbardziej efektywny dobór mediów w odpowiednim ujęciu z odpowiednią kreacją. Znane podstawy, takie jak np. Customer Journey, uzupełniamy o nowoczesną technologię, która pozwala na precyzyjne dotarcie do użytkownika!
Współpracujemy z biurami reklamy, jednak nie podpisujemy umów lojalnościowych. Dzięki temu – planujemy media, dobierając je ze względu na efektywność i zapotrzebowanie. Każda strategia jest budowana dedykowanie dla Klienta, dzięki czemu wspólnie powiększamy przewagę konkurencyjną na rynku!
Jak to robimy?
Dzięki specjalizacji oraz setkom przeprowadzonych kampanii reklamowych potrafimy efektywnie zarządzać pełnym spektrum mediów, w tym w szczególności:
- mailingi rozliczane w modelach CPM/CPC z odpowiednio dobraną grupą docelową,
- reklamy displayowe kupowane zarówno w modelach programatycznych, jak i rezerwacyjnych,
- marketing afiliacyjny rozliczany na podstawie konwersji/leadów/sprzedaży,
- ekosystem Google,
- reklamy wykorzystujące mechanizmy społecznościowe, w tym Facebook Ads, LinkedIn Ads,
- marketplace dedykowany dla sklepów internetowych (pomagamy również w pojawieniu się na takich platformach jak Allegro.pl),
- reklama natywna, której zadaniem jest wsparcie content marketingu,
- content marketing uzupełniony o buzz marketing.
Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!