kariera
dołącz do działu Client Service
SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Zadania
- prowadzenie działań w social mediach dla naszych klientów,
- raportowanie realizacji zadań,
- współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- rozwijanie umiejętności i poszerzanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego,
- uczestniczenie w spotkaniach biznesowych.
Oczekiwania
- minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu działań Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn, dodatkowym plusem będzie TikTok, YouTube),
- podstawowa znajomość narzędzi reklamowych dla powyższych kanałów będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności robienia reaserchu dla klientów z różnych branży,
- umiejętności tworzenia wartościowej i angażującej komunikacji,
- lekkiego pióra i zacięcia copywriterskiego,
- doskonałej znajomości języka polskiego,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- terminowości i umiejętności pracy pod presją czasu,
- chęci do rozwijania swoich kompetencji.
Co oferujemy
- pracę w trybie stacjonarnym z opcją wykorzystania kilku dni pracy zdalnej,
- pewny rozwój – szkolenia, udział w konferencjach branżowych, dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego,
- wsparcie w przygotowaniu do uzyskania certyfikatów Google oraz DIMAQ,
- pracę dla czołowych reklamodawców, m.in. Vivus, Medicover, Cekol,
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
- dofinansowanie do pakietu Multisport.