kariera
dołącz do działu Traffic


PERFORMANCE SPECIALIST
Zadania
- planowanie i realizacja kampanii w systemach self-serve – Google Ads/Search Ads 360,
- optymalizacja kampanii w oparciu o przygotowane analizy dotychczasowych działań,
- realizacja kampanii w systemach self-serve, w tym m.in. Facebook Ads, Programmatic,
- wsparcie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii Google.
Oczekiwania
- min. 2-letnie doświadczenie w realizowaniu kampanii w Google Ads,
- bardzo dobra znajomość Google Analytics,
- dobra obsługa narzędzia Google Tag Manager,
- ogólna wiedza o rynku reklamy internetowej,
- biegła znajomość Excela,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami,
- zaangażowanie w realizowane projekty.
Mile widziane:
posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji)
Co oferujemy
- stabilną pracę w miłej atmosferze i w doświadczonym zespole,
- aktywny rozwój – u nas zyskasz kompetencje i rozwiniesz umiejętności w kilku dziedzinach: SEM, SEO, analityki internetowej, afiliacji, RTB, e-commerce, social&video,
- udział w szkoleniach i konferencjach branżowych,
- dostęp do wiedzy i najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego,
- uzyskanie pełnej certyfikacji Google Ads + Google Analytics,
- indywidualną ścieżkę kariery – perspektywa awansu z wyborem własnej, interesującej Cię specjalizacji, tj.: SEM Leader, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social,
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
- dofinansowanie do pakietu Multisport.