kariera

dołącz do działu Traffic

JUNIOR PERFORMANCE SPECIALIST

Zadania

  • kompleksowa realizacja projektów od implementacji kodów konwersji, konfiguracji środowiska analitycznego, przez optymalizację po raportowanie i rozwój
  • planowanie i realizacja kampanii w systemach Google i Facebook
  • optymalizacja kampanii w oparciu o przygotowane analizy dotychczasowych działań
  • zarządzanie kampaniami i rozwój projektów dla kluczowych klientów

Oczekiwania

  • min. 1 rok doświadczenia w realizowaniu kampanii w Google Ads lub Facebook Ads
  • dobra znajomość Google Analytics 4
  • znajomość narzędzia Google Tag Manager
  • ogólna wiedza o rynku reklamy internetowej
  • znajomość Excela
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami
  • zaangażowanie w realizowane projekty oraz chęci nauki

Mile widziane:

  • znajomość Google Merchant Center
  • znajomość TikTok Ads
  • znajomość Microsoft Advertising
  • certyfikacja Google Skillshop lub Facebook Blueprint
  • posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji)

Co oferujemy

  • stabilną pracę w trybie stacjonarnym z opcją wykorzystania kilku dni pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU
  • dofinansowanie do pakietu Multisport
  • 26 dniu urlopu po przepracowaniu minimum 6 miesięcy
  • aktywny rozwój – u nas zyskasz kompetencje i rozwiniesz umiejętności w kilku dziedzinach: SEM, SEO, analityki internetowej, afiliacji, RTB, e-commerce, social&video
  • udział w szkoleniach i konferencjach branżowych
  • dostęp do wiedzy i najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego
  • uzyskanie pełnej certyfikacji Google Ads + Google Analytics
  • indywidualną ścieżkę kariery – perspektywa awansu z wyborem własnej, interesującej Cię specjalizacji, tj.: SEM Leader, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social
aplikuj