kariera

dołącz do działu Traffic

PERFORMANCE SPECIALIST

Zadania

  • planowanie i realizacja kampanii w systemach self-serve – Google Ads/Search Ads 360,
  • optymalizacja kampanii w oparciu o przygotowane analizy dotychczasowych działań,
  • realizacja kampanii w systemach self-serve, w tym m.in. Facebook Ads, Programmatic,
  • wsparcie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii Google.

Oczekiwania

  • min. 2-letnie doświadczenie w realizowaniu kampanii w Google Ads,
  • bardzo dobra znajomość Google Analytics,
  • dobra obsługa narzędzia Google Tag Manager,
  • ogólna wiedza o rynku reklamy internetowej,
  • biegła znajomość Excela,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami,
  • zaangażowanie w realizowane projekty.

Mile widziane:

posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji)

Co oferujemy

  • stabilną pracę w miłej atmosferze i w doświadczonym zespole,
  • aktywny rozwój – u nas zyskasz kompetencje i rozwiniesz umiejętności w kilku dziedzinach: SEM, SEO, analityki internetowej, afiliacji, RTB, e-commerce, social&video,
  • udział w szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • dostęp do wiedzy i najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego,
  • uzyskanie pełnej certyfikacji Google Ads + Google Analytics,
  • indywidualną ścieżkę kariery – perspektywa awansu z wyborem własnej, interesującej Cię specjalizacji, tj.: SEM Leader, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social,
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
  • dofinansowanie do pakietu Multisport.
aplikuj