kariera
dołącz do działu Traffic
PERFORMANCE SPECIALIST
Zadania
- kompleksowa realizacja projektów od implementacji kodów konwersji, konfiguracji środowiska analitycznego, przez optymalizację po raportowanie i rozwój
- planowanie i realizacja kampanii w systemach Google, Meta i innych
- optymalizacja kampanii w oparciu o przygotowane analizy dotychczasowych działań
- zarządzanie kampaniami i rozwój projektów dla kluczowych klientów
Oczekiwania
- min. 2 lata doświadczenia w realizowaniu kampanii w Google Ads i Meta Ads
- dobra znajomość Google Analytics 4
- znajomość narzędzia Google Tag Manager
- znajomość Looker Studio
- znajomość Google Merchant Center
- ogólna wiedza o rynku reklamy internetowej
- znajomość Excela
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami
- zaangażowanie w realizowane projekty oraz chęci nauki
Mile widziane:
- znajomość Google Merchant Center
- znajomość TikTok Ads
- znajomość Microsoft Advertising
- certyfikacja Google Skillshop lub Facebook Blueprint
- posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji)
Co oferujemy
- stabilną pracę w trybie stacjonarnym z opcją wykorzystania kilku dni pracy zdalnej
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU
- dofinansowanie do pakietu Multisport
- 26 dniu urlopu po przepracowaniu minimum 6 miesięcy
- aktywny rozwój – u nas zyskasz kompetencje i rozwiniesz umiejętności w kilku dziedzinach: SEM, SEO, analityki internetowej, afiliacji, RTB, e-commerce, social&video
- udział w szkoleniach i konferencjach branżowych
- dostęp do wiedzy i najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego
- uzyskanie pełnej certyfikacji Google Ads + Google Analytics
- indywidualną ścieżkę kariery – perspektywa awansu z wyborem własnej, interesującej Cię specjalizacji, tj.: SEM Leader, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social