!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
PORTFOLIO

Jak zwiększyliśmy przychody sklepu MoreMadam.pl o 140%?

Jak zwiększyliśmy przychody sklepu MoreMadam.pl o 140%?

KLIENT: MoreMadam.pl – sklep internetowy oferujący akcesoria do wystroju wnętrz oraz meble skandynawskich marek

Cele:

• wzrost liczby transakcji
• wzrost wartości średniego koszyka w sklepie

DZIAŁANIA:

Result Media przygotowało i wdrożyło długofalową strategię działań w systemie reklamowym Google w oparciu o:

• kampanie linków sponsorowanych, pozwalającą na dotarcie do osób, które aktywnie szukają produktów wyposażenia wnętrz,

• kampanię produktową (PLA) opartą na opisie produktu na stronie Klienta oraz dopasowaniu słów kluczowych,

• remarketing w wyszukiwarce (RLSA) pozwalający na ponowną aktywizację użytkowników, którzy byli już na stronie moremadam.pl, ale nie wykonali pożądanego działania,

• remarketing dynamiczny –  dzięki reklamom graficznym oraz informacji na temat aktywności użytkownika wyświetlanie produktów Klienta na stronach Sieci Reklamowej Google (GDN)automatyzację działań w celu efektywnego zarządzania budżetem.

REZULTATY:

• wzrost liczby transakcji – 115%

• wzrost przychodów – 140%

• spadek CPC – 50%

(liczone: I półrocze 2019 do II półrocze 2018)

OPIS:

MoreMadam.pl to sklep, który oferuje wysokiej jakości produkty w stylu skandynawskim – produkty do wystroju wnętrz i meble takich marek jak: Madam Stoltz, Muubs, Nkuku, Broste Copenhagen. Trend ten zagościł w Polsce kilka lat temu i cały czas się rozwija. Dlatego z ogromną przyjemnością podjęliśmy działania, których najważniejszym celem było zwiększenie wartości przychodów sklepu poprzez wzrost liczby transakcji oraz wzrost wartości średniego koszyka w sklepie Klienta.Od początku naszej współpracy prowadziliśmy kampanie w sieci wyszukiwania oraz kampanię produktową. Ponadto wykorzystywaliśmy model DSA (Dynamic Search Ads – dynamiczne reklamy w wyszukiwarce) oraz remarketing dynamiczny. Result Media przygotowało struktury kampanii w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej (GDN). Zweryfikowaliśmy oraz skonfigurowaliśmy dodatkowe kody analityczne i skrypty, które pozwoliły na śledzenie ruchu użytkowników na stronie. Dzięki temu mogliśmy na bieżąco analizować zachowania klientów oraz optymalizować prowadzoną kampanię poprzez efektywne zmiany stawek grup produktów.Sukces kampanii produktowej był jednym z głównych czynników dwukrotnego wzrostu udziału przychodów z kampanii Google Ads w stosunku do ogólnie uzyskanych przychodów. Dzięki optymalizacji budżetu, testowaniu nowych rozwiązań i stałym monitorowaniu kampanii produktowej udało nam się zwiększyć zasięg kampanii oraz przychody przy relatywnie niższym koszcie. Klient zadowolony z efektów naszych działań kontynuuje z nami współpracę.

Przeczytaj referencje MoreMadam.pl – klikając tutaj.

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa