Kampanie leadowe i performance dla deweloperów

performance marketing deweloperzy

Kampania

Home Invest – czyli jak liczba konwersji wzrosła ponad 33 razy?

W 2018 roku nawiązaliśmy współpracę z polskim deweloperem Home Invest – naszym zadaniem było prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych oraz zwiększenie ilości leadów i rozpoznawalności marki. Przyjęta strategia oraz zaplanowane działania reklamowe umożliwiły nam realizację postawionego celu. Dowiedz się , jak osiągnęliśmy spadek kosztu lead’a, zwiększyliśmy konwersję i doprowadziliśmy do zwiększenia zapytań brandowych. Zapraszamy i życzymy przyjemnej lektury!

Najważniejsze informacje o kliencie

Home Invest specjalizuje się w inwestycjach mieszkaniowych i komercyjnych w Warszawie. Polska firma oferuje nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, łącząc przystępną cenę z najwyższą jakością wykonania. Deweloper jest obecny na rynku od 2005 roku, a jego misją jest wzrost udziału w rynku nieruchomości oraz przede wszystkim – spełnienie marzeń o własnych czterech kątach .

Konkurencja

Konkurencja na warszawskim rynku jest ogromna, a największymi graczami są Dom Development, Victoria Dom, Skanska i ROBYG. Rynek jest niezwykle złożony – o wyborze mieszkania decydują zarówno lokalizacja, jak i cena, czyotoczenie konkretnej inwestycji.

Tło współpracy

Przed nawiązaniem współpracy z nami, Home Invest korzystał z usług innej agencji. Niestety, jakość obsługi nie spełniała oczekiwań, a rezultaty prowadzonych działań pozostawiały wiele do życzenia. Firma  potrzebowała partnera, który zrozumie jasno sprecyzowane potrzeby i będzie w stanie skutecznie je realizować.

Nasze cele

Naszymi głównymi celami było generowanie wartościowych leadów, optymalizacja kosztów konwersji i zwiększenie rozpoznawalności marki Home Invest. Jednak na naszej drodze stanęło kilka wyzwań. Warszawski rynek nieruchomości jest niezwykle konkurencyjny, a ceny są bardzo wysokie.

Dodatkowo pandemia COVID-19 wprowadziła dodatkowe trudności w kontaktach z biurami sprzedaży. W odpowiedzi uruchomiliśmy kampanie, które umożliwiały umawianie spotkań online, co przyniosło satysfakcjonujące rezultaty. Dodatkowo działaliśmy  z relatywnie niewielkimi budżetami, co wymagało od nas maksymalnej efektywności w realizacji działań marketingowych.

Grupa docelowa

Nasze kampanie były skierowane do zróżnicowanej grupy docelowej. Przede wszystkim mowa tu o mieszkańcach Warszawy, którzy pragnęli mienić mieszkanie na nowe, ale poszukują nieruchomości w tej samej dzielnicy. Dodatkowo  dedykowane były osobom z innych części kraju, które przeprowadzają się do stolicy. Powody były tu różnorodne, a wśród nich wymienić można, chociażby pracę, studia czy chęć inwestycji w nieruchomości. 

Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do szerokiego spektrum potencjalnych klientów, co z kolei przełożyło się na zwiększenie liczby leadów.

Przebieg współpracy i działania

W ramach współpracy z Home Invest realizowaliśmy szeroki zakres działań marketingowych.

Skupiliśmy się na generowaniu leadów sprzedażowych głównie poprzez działania na platformach Meta i Google. Głównymi elementami prowadzenia kampanii była analiza danych, a także zbieranie opinii na temat jakości leadów, co pozwoliło na skuteczną optymalizację naszych działań.

W działaniach nastawionych na pozyskiwanie leadów wykorzystywaliśmy różnorodne narzędzia, takie jak formularze
kontaktowe, połączenia telefoniczne ze stron, reklamy, czat oraz fastcall.
Budowaliśmy wizerunek marki poprzez kreację stron docelowych, projektowanie grafik reklamowych oraz produkcję
materiałów wideo. Dodatkowo, wspieraliśmy działania PR w internecie i optymalizowaliśmy wizytówki lokalizacji
w mapach Google.


Strategia i cała komunikacja zostały opracowane tak, aby maksymalnie uwypuklić unikalne wartości i cechy mieszkań
Home Invest, Często opracowując indywidualne podejście dla każdej inwestycji. Nasi specjaliści podchodzą do działań
holistycznie, co znacząco przekłada się na sukces. Jako agencja jesteśmy partnerem dla klienta, nieustannie poszukując
nowych rozwiązań, testując pomysły i wdrażając je w życie.

Rezultaty

Współpraca z Home Invest przyniosła imponujące rezultaty. Nasi specjaliści zawsze stają na wysokości zadania.

Pomogliśmy w sprzedaży 11 inwestycji, co poskutkowało licznym zakupem mieszkań i apartamentów oraz około 40 lokali usługowych.

Dzięki naszym działaniom koszt pozyskania lead’a zmniejszył się ze 105 zł do 25 zł.

Liczba miesięcznych konwersji wzrosła z 15 do niemal 500.

Rozpoznawalność marki Home Invest znacząco wzrosła, co potwierdza zwiększona liczba zapytań  brandowych z 25 do ponad 180 miesięcznie.

Podsumowanie

Współpraca z Home Invest okazała się niezwykle owocna i nadal przynosi świetne rezultaty. Dzięki naszym staraniom klient  zyskał nie tylko wartościowe leady, ale także zwiększył swoją rozpoznawalność na rynku warszawskim. Pomimo trudności związanych z konkurencyjnością na rynku i ograniczonymi budżetami, prowadzone przez nas działania przyniosły wymierne efekty, co potwierdza pozytywna opinia klienta oraz osiągnięte wyniki. Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Home Invest i z dużym optymizmem zapatrujemy się na dalszą współpracę. 

Napisz do nas