kariera
Performance
PŁATNY STAŻ W DZIALE PERFORMANCE
Zadania
- konfiguracja środowiska analitycznego,
- nadzór nad prawidłową realizacją kampanii,
- praca z Google Analytics oraz monitorowanie jakości pozyskiwanego ruchu,
- realizacja oraz optymalizacja kampanii,
- tworzenie raportów oraz rekomendacji rozwojowych.
Oczekiwania
- zainteresowanie marketingiem internetowym, a w szczególności tematyką SEM i Social-Ads,
- zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- obsługa komputera / pakiet MS Office – w tym biegła znajomość Excela,
- zaangażowanie w realizowane projekty,
- dyspozycyjność umożliwiająca podjęcie pracy bezpośrednio po stażu,
- dokładność i sumienność.
Mile widziane
- znajomość panelu reklamowego Google Ads lub Facebook Ads
- posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji)
Co oferujemy
- pewny rozwój – od pierwszego dnia trafisz pod opiekę doświadczonego specjalisty, które będzie Twoim mentorem
- unikalną wiedzę o tym, jak wykorzystać mix mediów online (SEM, SEO, afiliacja, display, mailing, RTB) dla wymiernych efektów oraz pozytywnego ROI,
- pracę dla czołowych reklamodawców, m.in. Eden Springs, Vivus, Medicover, Cekol itp. – poziom zaawansowania projektów będzie rósł wraz z Twoim umiejętnościami,
- stabilną pracę po odbyciu płatnego stażu,
- 26 dniu urlopu po przepracowaniu minimum 6 miesięcy,
- prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
- dofinansowanie do pakietu Multisport.
Po 3 miesiącach:
- zdobędziesz certyfikaty Google dotyczące analityki i kampanii SEM
- będziesz w stanie samodzielnie poprowadzić projekty wybrane projekty
- będziesz potrafił/a stworzyć skuteczny mediaplan oraz skonfigurować lejek sprzedażowy
- nauczysz się optymalizować kampanie w Facebook oraz Google Ads
- z naszym pakietem medycznym nie będziesz się martwił/a o swoje zdrowie
Po 6 miesiącach:
- podniesiesz swoje kwalifikacje w zakresie zaawansowanych kampanii online i e-commerce
- nauczysz się optymalizować feed produktowy oraz konfigurować analitykę enhanced e-commerce
- zaczniesz realizować swoją ścieżkę kariery w SEM Lead, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social
- poznasz nowoczesne systemy reklamowe i będziesz sprawnie się w nich poruszał
- Google Marketing Platform nie będzie miał przed Tobą tajemnic
Po 12 miesiącach:
- zbudujesz swoją pozycję zawodową jako ekspert SEM
- będziesz prowadził/a ciekawe i najbardziej zaawansowane kampanie online dla uznanych marek polskich i międzynarodowych
- otrzymasz możliwość awansu
- będziesz mógł/mogła wypowiadać się jako ekspert w mediach i prelegent na konferencjach branżowych