kariera

Performance

PŁATNY STAŻ W DZIALE PERFORMANCE

Zadania

  • konfiguracja środowiska analitycznego, 
  • nadzór nad prawidłową realizacją kampanii, 
  • praca z Google Analytics oraz monitorowanie jakości pozyskiwanego ruchu, 
  • realizacja oraz optymalizacja kampanii,
  • tworzenie raportów oraz rekomendacji rozwojowych. 

Oczekiwania

  • zainteresowanie marketingiem internetowym, a w szczególności tematyką SEM i Social-Ads, 
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami, 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, 
  • obsługa komputera / pakiet MS Office – w tym biegła znajomość Excela, 
  • zaangażowanie w realizowane projekty, 
  • dyspozycyjność umożliwiająca podjęcie pracy bezpośrednio po stażu, 
  • dokładność i sumienność.

Mile widziane

  • znajomość panelu reklamowego Google Ads lub Facebook Ads 
  • posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji) 

Co oferujemy

  • pewny rozwój – od pierwszego dnia trafisz pod opiekę doświadczonego specjalisty, które będzie Twoim mentorem
  • unikalną wiedzę o tym, jak wykorzystać mix mediów online (SEM, SEO, afiliacja, display, mailing, RTB) dla wymiernych efektów oraz pozytywnego ROI, 
  • pracę dla czołowych reklamodawców, m.in. Eden Springs, Vivus, Medicover, Cekol itp. – poziom zaawansowania projektów będzie rósł wraz z Twoim umiejętnościami,
  • stabilną pracę po odbyciu płatnego stażu, 
  • 26 dniu urlopu po przepracowaniu minimum 6 miesięcy, 
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
  • dofinansowanie do pakietu Multisport. 

Po 3 miesiącach:

  • zdobędziesz certyfikaty Google dotyczące analityki i kampanii SEM 
  • będziesz w stanie samodzielnie poprowadzić projekty wybrane projekty 
  • będziesz potrafił/a stworzyć skuteczny mediaplan oraz skonfigurować lejek sprzedażowy 
  • nauczysz się optymalizować kampanie w Facebook oraz Google Ads 
  • z naszym pakietem medycznym nie będziesz się martwił/a o swoje zdrowie 

 Po 6 miesiącach:

  • podniesiesz swoje kwalifikacje w zakresie zaawansowanych kampanii online i e-commerce 
  • nauczysz się optymalizować feed produktowy oraz konfigurować analitykę enhanced e-commerce 
  • zaczniesz realizować swoją ścieżkę kariery w SEM Lead, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social 
  • poznasz nowoczesne systemy reklamowe i będziesz sprawnie się w nich poruszał 
  • Google Marketing Platform nie będzie miał przed Tobą tajemnic 

 Po 12 miesiącach:

  • zbudujesz swoją pozycję zawodową jako ekspert SEM 
  • będziesz prowadził/a ciekawe i najbardziej zaawansowane kampanie online dla uznanych marek polskich i międzynarodowych 
  • otrzymasz możliwość awansu 
  • będziesz mógł/mogła wypowiadać się jako ekspert w mediach i prelegent na konferencjach branżowych 
aplikuj