kariera

dołącz do działu Client Service

SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Zadania

  • prowadzenie działań w social mediach dla naszych klientów,
  • raportowanie realizacji zadań,
  • współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, 
  • utrzymywanie relacji z klientami,
  • rozwijanie umiejętności i poszerzanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego, 
  • uczestniczenie w spotkaniach biznesowych.

Oczekiwania

  • minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu działań Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn, dodatkowym plusem będzie TikTok, YouTube),
  • podstawowa znajomość narzędzi reklamowych dla powyższych kanałów będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności robienia reaserchu dla klientów z różnych branży,
  • umiejętności tworzenia wartościowej i angażującej komunikacji,
  • lekkiego pióra i zacięcia copywriterskiego,
  • doskonałej znajomości języka polskiego,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • terminowości i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • chęci do rozwijania swoich kompetencji.

Co oferujemy

  • pracę w trybie stacjonarnym z opcją wykorzystania kilku dni pracy zdalnej,
  • pewny rozwój – szkolenia, udział w konferencjach branżowych, dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie marketingu internetowego,
  • wsparcie w przygotowaniu do uzyskania certyfikatów Google oraz DIMAQ,
  • pracę dla czołowych reklamodawców, m.in. Vivus, Medicover, Cekol,
  • prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
  • dofinansowanie do pakietu Multisport.
aplikuj