!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
Regulamin

REGULAMIN OGÓLNY

ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ RESULT MEDIA SP. Z O.O. W WARSZAWIE

  1. Definicje
    • Na potrzeby niniejszego Regulaminu (dalej Regulamin) przyjmuje się następujące definicje:
      • Agencja – Result Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-955) przy ulicy Łowczej 17A, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000336069, REGON 141986598, NIP 9512295730, kapitał zakładowy 5.000,00 złotych
      • Dane – dane osobowe powierzone Agencji przez Klienta
      • Dzieła – wszelkie materiały stanowiące przedmiot praw autorskich, bez względu na formę ich utrwalenia, przekazane Agencji przez Klienta
      • Fanpage – dedykowany profil w ramach portalu społecznościowego zarządzany przez Agencję w celu promocji Klienta
      • Identyfikacja – zespół projektów graficznych i form ich utrwalenia na wskazanych przez Klienta nośnikach
      • Kampania Reklamowa – zarządzany przez Agencję ogół komunikatów reklamowych Klienta emitowanych przez Podwykonawców w ramach poszczególnych Usług
      • Klient – każdy podmiot (osoba prawna lub fizyczna, a także jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność do czynności prawnych), zlecająca Agencji wykonanie jakichkolwiek Usług
      • Landing Page lub LP – jednowitrynowa strona internetowa nakierowana na pozyskanie danych kontaktowych lub przekierowanie Odbiorcy na inną witrynę Klienta
      • Odbiorca – adresat działań reklamowych prowadzonych przez Agencję na rzecz Klienta w ramach świadczonych Usług
      • Podwykonawca – podmiot działający na rzecz Agencji w toku świadczenia Usług na rzecz Klienta
      • Regulamin – niniejszy regulamin ogólny świadczenia usług przez Result Media sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
      • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
      • Serwis – strona internetowa inna niż LP lub Sklep
      • Sklep – strona internetowa dedykowana do dokonywania przez Odbiorcę zakupu towarów lub usług od Klienta
      • Strona – Klient lub Agencja
      • Strony – łącznie Klient oraz Agencja
      • Umowa – wszelkie wiążące ustalenia pomiędzy Stronami dotyczące usług świadczonych przez Agencję bez względu na formę ich utrwalenia
      • Usługa – zespół prac i działań podejmowanych przez Agencję na rzecz Klienta, możliwy do funkcjonalnego wyodrębnienia w obrębie Usług, i realizowany w wykonaniu jednej lub kilku Umów
      • Usługi – ogół prac i działań podejmowanych przez Agencję na rzecz Klienta
      • Zlecenie – propozycja zawarcia Umowy przedłożona przez Klienta, określająca co najmniej minimalne parametry Usługi, wskazane w Regulaminie.

 

 

  1. Postanowienia ogólne

2.1.         Regulamin określa ogólne warunki i zasady świadczenia przez Agencję usług na rzecz podmiotów trzecich.

  • Postanowienia Regulaminu znajdują zastosowanie we wszelkich relacjach pomiędzy Klientem a Agencją w zakresie, w jakim Strony nie uzgodniły wprost odmiennych zasad współpracy w treści zawartej Umowy.
  • Agencja w zakresie swojego przedsiębiorstwa prowadzi działalność w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych online, w tym w szczególności:
    • Kampanii reklamowych w sieci Internet z wykorzystaniem systemu Google AdWords
    • Kampanii reklamowych w sieci Internet z wykorzystaniem systemu Facebook Ads;
    • Kampanii reklamowych z wykorzystaniem innych niż ww. systemów emisji reklam online;
  • Agencja w zakresie swojego przedsiębiorstwa prowadzi także działalność w zakresie wsparcia kampanii reklamowych online, w tym w szczególności polegającą na:
    • Przygotowaniu i obsłudze witryn internetowych, w tym stron typu Landing Page;
    • Przygotowaniu kompleksowej oprawy graficznej Kampanii Reklamowych;
    • Przygotowaniu i obsłudze sklepów internetowych;
    • Przygotowaniu reklam wideo;
    • Przygotowaniu audytów kampanii reklamowych;
    • Przygotowaniu analityki internetowej;
    • Sprzedaży powierzchni reklamowej innej niż reklama internetowa;
    • Zarządzanie stronami internetowymi;
    • Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych;
    • Prowadzenie działań Public Relations;
    • Prowadzeniu działań polegających na pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce gogle.
  • Agencja jest płatnikiem podatku VAT upoważnionym do wystawiania i otrzymywania faktur VAT.
  • Agencja nie świadczy usług na rzecz konsumentów (osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej).
  • Wszelkie Usługi świadczone przez Agencję są rozdzielne, a brak wykonania jakiejkolwiek Usługi (jednej bądź wielu) nie pozbawia Agencji prawa do wynagrodzenia za wykonane Usługi.

 

  • Sposób zawarcia Umowy
    • Treść Umowy może być ustalona między Stronami w dowolnej formie utrwalającej oświadczenia stron w sposób możliwy do przedstawienia graficznego, w tym w szczególności w formie korespondencji mailowej lub sms. Wszelkie ustalenia telefoniczne i bezpośrednie stanowią część Umowy jedynie w zakresie, w jakim potwierdzone zostały w określony wyżej sposób.
    • Za Zlecenie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Strony uznawać będą pochodzącą od Klienta korespondencję określającą co najmniej:
  1.  
      • czas trwania Kampanii Reklamowej;
      • budżet łączny netto Kampanii Reklamowej do dyspozycji Agencji;
      • wskazanie zakresu Kampanii Reklamowej.
    • Klient może określić w Zleceniu również inne niż ww. parametry Kampanii Reklamowej, jak w szczególności:
      • Geolokalizacja Kampanii Reklamowej;
      • Istotne informacje dotyczące sposobu komunikacji Klienta;
      • Definicje konwersji i mikrokonwersji na stronie internetowej Klienta;
      • Adres strony internetowej, wobec której będą prowadzone działania reklamowe;
      • Dostępne materiały reklamowe, wykorzystywane we wcześniejszych działaniach Klienta;
      • Informacje dotyczące prowadzonych innych działań reklamowych Klienta z wyłączeniem działań Agencji;
      • Jednoznaczne wskazanie tych parametrów kampanii, w które Agencja nie będzie uprawniona do dokonywania ingerencji w ramach świadczonej usługi optymalizacji kampanii.
    • Za Zlecenie wykonania Landing Page Strony uznawać będą pochodzącą od Klienta korespondencję określającą co najmniej:
      • Budżet na wykonania Landing Page;
      • Budżet na miesięczne utrzymanie Landing Page;
      • Termin wykonania Landing Page;
      • Miejsce posadowienia Landing Page (serwer klienta, Agencji lub podmiotu trzeciego).
    • Klient może określić w Zleceniu również inne niż ww. parametry Landing Page, jak w szczególności:
      • Zakres pozyskiwanych od Odbiorcy Danych Osobowych i cel ich pozyskiwania;
      • Niezbędne treści, elementy graficzne oraz dane teleadresowe.
    • Za Zlecenie wykonania Serwisu Strony uznawać będą pochodzącą od Klienta korespondencję określającą co najmniej:
      • Budżet na wykonania Serwisu;
      • Budżet na miesięczne utrzymanie Serwisu;
      • Miejsce posadowienia Serwisu (serwer klienta, Agencji lub podmiotu trzeciego);
      • Niezbędne treści, elementy graficzne oraz dane teleadresowe.
    • Klient może określić w Zleceniu również inne niż ww. parametry Serwisu, jak w szczególności wskazanie pożądanych przez Klienta funkcjonalności Serwisu.
    • Za Zlecenie wykonania Sklepu Strony uznawać będą pochodzącą od Klienta korespondencję określającą co najmniej:
      • Budżet na wykonanie Sklepu;
      • Budżet na miesięczne utrzymanie Sklepu;
      • Niezbędne treści, elementy graficzne oraz dane teleadresowe.
    • Klient może określić w Zleceniu również inne niż ww. parametry Sklepu, jak w szczególności wskazanie pożądanych przez Klienta funkcjonalności Sklepu.
    • Za Zlecenie prowadzenia Fanpage Strony uznawać będą pochodzącą od Klienta korespondencję określającą co najmniej:
      • Budżet miesięczny na prowadzenie Fanpage;
      • Wskazanie systemu prowadzenia Fanpage (Facebook/inne) i adresu www.
    • Klient może określić w Zleceniu również inne niż ww. parametry Fanpage, jak w szczególności:
      • Harmonogram postów;
      • Grupę docelową.
    • Za Zlecenie przygotowania Identyfikacji Strony uznawać będą pochodzącą od Klienta korespondencję określającą co najmniej:
      • Budżet na wykonanie Identyfikacji;
      • Zakres prac do wykonania spośród niżej wymienionych:
        • Brandbook;
        • Projekt logo;
        • Projekt wizytówki;
        • Szablon prezentacji;
        • Papier firmowy.
      • Klient może określić w Zleceniu również inne niż ww. parametry Identyfikacji, jak w szczególności:
        • Wskazanie dominującej kolorystyki Identyfikacji;
        • Określenie motywów lub akcentów pożądanych w Identyfikacji;
        • Wskazanie innych nośników niż wskazane w p. 3.12.2. powyżej.
      • Agencja potwierdzi przyjęcie Zlecenia do realizacji albo odmówi przyjęcia Zlecenia w terminie 48 godzin od jego przedłożenia przez Zleceniodawcę.
      • Agencja może uzależnić przyjęcie Zlecenia od dokonania w nim przez Zleceniodawcę określonych modyfikacji; w takim wypadku Zlecenie uznaje się za przyjęte do realizacji z chwilą akceptacji proponowanego zakresu modyfikacji przez Zleceniodawcę.
      • W przypadku dalszej korespondencji, Zlecenie uznaje się za przyjęte do realizacji, a Umowę za zawartą, z chwilą akceptacji ostatniej propozycji modyfikacji pochodzącej od danej Strony przez drugą Stronę.
      • Brak odpowiedzi Agencji na proponowaną treść lub zmianę w treści Zlecenia nie może być uznany za odpowiedź twierdzącą („milczący akcept”).
      • Zlecenie uzgodnione w powyższym trybie wiąże Strony i nie może być zmienione lub odwołane w drodze jednostronnej decyzji którejkolwiek ze Stron, o ile Regulamin lub Umowa wprost nie stanowią inaczej.

 

  1. Zlecenia o charakterze ciągłym
    • Regulacje niniejszego punktu dotyczą Zleceń lub ich części, których przedmiotem jest świadczenie przez Agencję na rzecz Klienta usługi o charakterze ciągłym, tj. w szczególności:
      • Prowadzenie Fanpage;
      • Zarządzanie Kampanią Reklamową;
      • Administrowanie Serwisem, Stroną lub Sklepem.
    • Agencja będzie raportować stan wykonywanych aktualnie Zleceń na koniec każdego miesiąca. Raport miesięczny określać będzie przebieg i istotne parametry wykonywanego Zlecenia.
    • Jeżeli Strony nie uzgodniły inaczej, Klient zapłaci Agencji wynagrodzenie za świadczone usługi o charakterze ciągłym w wysokości określonej dla danego typu usługi w Cenniku. O ile nie wskazano inaczej, kwoty wskazane w Cenniku dotyczą każdego rozpoczętego miesiąca świadczenia usługi, licząc od dnia rozpoczęcia jej świadczenia.
    • Płatność nastąpi na podstawie wystawionej przez Agencję faktury VAT, na wskazany w niej rachunek bankowy, w terminie 7 dni od wystawienia danej faktury.
    • Na żądanie Klienta Agencja będzie raportować stan wykonywanych aktualnie Zleceń, w zakresie danych wskazanych w zapytaniu Klienta, w terminie 3 dni od przesłania zapytania; w tym samym terminie Agencja poinformuje Klienta o ewentualnym braku możliwości sporządzenia dodatkowego raportu we wskazanym zakresie.
    • Niezależnie od sporządzanych raportów, Agencja niezwłocznie (tj. w najkrótszym możliwym terminie) poinformuje Klienta o każdej informacji, która doszła do jej wiadomości, która negatywnie wpływa lub mogłaby negatywnie wpłynąć na wykonanie Zleceń.

 

  1. Zlecenia o charakterze jednorazowym
    • Regulacje niniejszego punktu 7. Regulaminu dotyczą Zleceń lub ich części, których przedmiotem jest wytworzenie przez Agencję i przekazanie Klientowi określonego dzieła, tj. w szczególności:
      • Przygotowanie oprawy graficznej Kampanii Reklamowej;
      • Przygotowanie Identyfikacji;
      • Przygotowanie Serwisu, Landing Page lub Sklepu.
    • Jeżeli Strony nie uzgodniły inaczej, Klient zapłaci Agencji wynagrodzenie za wykonane dzieło w wysokości określonej dla danego typu dzieła w Cenniku.
    • Płatność nastąpi na podstawie wystawionej przez Agencję faktury VAT, na wskazany w niej rachunek bankowy, w terminie 7 dni od wystawienia danej faktury.
    • Klient ma prawo odstąpienia od Umowy w każdym czasie; w każdym przypadku Agencja pozostaje uprawniona do wynagrodzenia w kwocie określonej w Cenniku pomniejszonej o wartość nakładu prac zaoszczędzonego przez Agencję wskutek odstąpienia.
    • Własność dzieła przechodzi na Klienta z chwilą zapłaty na rzecz Agencji ostatniej części Wynagrodzenia wynikającej z Umowy lub Regulaminu.

 

  1. Prowadzenie Kampanii Reklamowej
    • Zakres usług wykonywanych przez Agencję w odniesieniu do każdego Zlecenia może obejmować w szczególności:
      • planowanie kampanii internetowej;
      • ustalanie strategii działań internetowych;
      • prace związane z obsługą kampanii reklamowej w Internecie;
      • obsługę, nadzór i raportowanie przebiegu kampanii;
      • dokonywanie niezbędnych optymalizacji kampanii;
      • dokonywaniem zmian w treściach reklam zgodnie z aktualną ofertą Zleceniodawcy;
      • przeprowadzenie monitoringu kampanii poprzez zliczanie statystyk
      • przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonej kampanii;
      • przygotowanie kreacji reklamowych.
    • Zleceniodawca może wyłączyć poszczególne usługi określone w p. 6.1. powyżej z zakresu danego Zlecenia.
    • Agencja nie ponosi odpowiedzialności za dane udostępniane przez systemy statystyk zewnętrznych systemów reklamowych i analitycznych.
    • W celu zapewnienia optymalnego wykorzystania powierzonego przez Klienta budżetu na wykonanie Usługi, Agencja jest uprawniona i zobowiązana do dynamicznej adaptacji zakresu, formy, intensywności i innych parametrów realizowanej Kampanii Reklamowej do aktualnej sytuacji rynkowej. W szczególności, Agencja nie jest związana przedstawioną ofertą, mediaplanem, parametrami mediamixu czy innymi parametrami Kampanii Reklamowej, o ile nie zostało to wprost wskazane w treści Zlecenia uzgodnionego w trybie p. III powyżej.

 

  • Wykonanie Serwisu, Landing Page lub Sklepu
    • Zakres usług wykonywanych przez Agencję w odniesieniu do każdego Zlecenia polegającego na wykonaniu Serwisu, Landing Page lub Sklepu może obejmować w szczególności:
      • wykonanie w technologii RWD (Responsive Web Design), pozwalającej na dopasowywanie się treści prezentowanych na stronie internetowej do rozmiaru ekranu urządzeń przenośnych typu smartfon i tablet, na których jest ona wyświetlana
      • wykorzystanie technologii PHP i MySQL oraz HTML, CSS, JavaScript przy użyciu Word Press
      • dopasowanie Serwisu, Landing Page lub Sklepu tak, aby wyświetlał się w sposób prawidłowy w następujących przeglądarkach internetowych, przy zachowaniu ich standardowych ustawień: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla, FireFox, Safari
    • Zleceniodawca może wyłączyć poszczególne usługi określone w p. 7.1. powyżej z zakresu danego Zlecenia.
    • W terminie 5 (pięciu) dni roboczych od zawarcia Umowy dotyczącej wykonania Serwisu, Klient dostarczy Agencji materiały potrzebne do stworzenia Serwisu, w szczególności:
      • Wszelkie niezbędne materiały graficzne, logotypy, zdjęcia itp.
      • Strukturę serwisu internetowego (w postaci „drzewka” lub wypunktowanej listy)
      • Opis sposobu działania wybranych elementów serwisu internetowego;
      • Zawartość strony w plikach tekstowych (np. doc, odt, txt, html).
    • Serwis wykonany zostanie w dwóch osobnych etapach. Do każdego z etapów Klientowi przysługują w ramach Wynagrodzenia dwie rundy poprawek w procedurze podstawowej. Runda poprawek oznacza przesłanie nieograniczonej liczby zmian ujętych w jednej wiadomości e-mail.
    • W etapie pierwszym Agencja wykona i przedstawi Klientowi projekt layoutu graficznego Serwisu
    • Zamawiający w terminie 3 (trzech) dni roboczych od dnia otrzymania projektu layoutu Serwisu może przedstawić swoje poprawki albo złożyć oświadczenie o jego akceptacji; brak złożenia uwag przez Klienta we wskazanym terminie jest równoznaczny z akceptacją.
    • Po otrzymaniu projektu layoutu Serwisu z naniesionymi poprawkami, Klient może ponownie przedstawić swoje uwagi na zasadach opisanych w p. 7.6. powyżej.
    • W etapie drugim Agencja wykonana kodowanie funkcjonalności Serwisu i przekaże Klientowi projekt Serwisu.
    • Zamawiający w terminie 3 (trzech) dni roboczych od dnia otrzymania projektu Serwisu może przedstawić swoje poprawki albo złożyć oświadczenie o jego akceptacji; brak złożenia uwag przez Klienta we wskazanym terminie jest równoznaczny z akceptacją.
    • Po otrzymaniu projektu Serwisu z naniesionymi poprawkami, Klient może ponownie przedstawić swoje uwagi na zasadach opisanych w p. 7.9. powyżej.
    • Po zakończeniu ostatniej rundy poprawek, Agencja przekaże Serwis Klientowi do testów.
    • Uruchomienie Serwisu pod adresem docelowym nastąpi w terminie 7 dni od dnia zapłaty ostatniej części umówionego Wynagrodzenia.
    • W przypadku Serwisu posadowionego na serwerze nie należącym do Agencji, uruchomienie Serwisu nastąpi nie wcześniej niż w ciągu 7 dni od przekazania Agencji przez Klienta haseł dostępowych do serwera i domeny, na których Serwis ma zostać zainstalowany.
    • Regulacje p. 7.3 – 7.13 stosuje się odpowiednio do wykonania Sklepu.
    • Regulacje p. 7.3 – 7.13 (z wyłączeniem p. 7.3.2.-7.3.4.) stosuje się odpowiednio do wykonania Landing Page.

 

 

 

  • Poufność
    • Treść Umowy nosi ściśle poufny charakter i z tego względu Strony zobowiązują się, zarówno obecnie, jak i w przyszłości, nie ujawniać jej treści osobom trzecim.
    • Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy oraz do nie wykorzystywania w celach sprzecznych z treścią niniejszej Umowy jakichkolwiek informacji pozyskanych od drugiej Strony.
    • Strony są zwolnione z obowiązku zachowania w poufności, o której mowa w punkcie 8.1. i 8.2. niniejszej Umowy w przypadku, gdy obowiązek ujawnienia poufnych informacji wynika z przepisu prawa, decyzji właściwego Sądu lub organu lub informacje te zostały ujawnione przez osobę trzecią.
    • Strony są zwolnione z obowiązku zachowania w poufności, o której mowa w punkcie 8.1. i 8.2. niniejszej Umowy w przypadku, gdy druga Strona zwolni Stronę ujawniającą od obowiązku zachowania poufności, z tym że zwolnienie dotyczy jedynie zakresu ujawnienia objętego zgodą.
    • Strony są zwolnione z obowiązku zachowania w poufności, o której mowa w punkcie 8.1. i 8.2. niniejszej Umowy w przypadku gdy prawidłowe wykonanie obowiązków wynikających z niniejszej Umowy wymaga ujawnienia informacji uzyskanych od drugiej Strony lub treści niniejszej Umowy.
    • Obowiązek zachowania poufności nie dotyczy przepływu informacji pomiędzy spółkami zależnymi, dominującymi lub powiązanymi w rozumieniu Kodeksu spółek handlowych w stosunku do Stron.
    • Zasady przekazywania danych pomiędzy Stronami niniejszej Umowy oraz pomiędzy Stronami a podmiotami trzecimi reguluje Polityka prywatności. https://resultmedia.pl/rodo.html

 

  1. Prawa autorskie
    • Mocą Umowy Klient udziela Agencji licencji na wykorzystanie wszelkich powierzonych jej Dzieł w zakresie wykorzystania ich do wykonania Umowy, tj. na następujących polach eksploatacji:
      • w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Dzieł – trwałe lub czasowe zwielokrotnianie Dzieł w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, w szczególności umieszczanie Dzieł w zasobach komputera, wytwarzanie egzemplarzy (kopii) Dzieł dowolną techniką, na wszelkich znanych nośnikach, w tym nośnikach magnetycznych, optycznych i półprzewodnikowych, przechowywanie Dzieł;
      • w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Dzieła utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
      • w zakresie rozpowszechniania Dzieł w sposób inny niż określony powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, przekazywanie, a także publiczne udostępnianie Dzieł w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym bądź w czasie lub miejscu wybranym przez rozpowszechniającego, w tym również za pośrednictwem urządzeń przenośnych;
      • w zakresie tworzenia i korzystania z opracowań – tworzenia opracowań Dzieł w tym tłumaczenia, przystosowywania, zmian układu lub jakichkolwiek innych zmian, rozporządzania i korzystania z opracowań Produktów na polach eksploatacji określonych powyżej.
    • Z chwilą przekazanie Dzieł Agencji Klient oświadcza, iż przysługują mu wszelkie autorskie prawa majątkowe do przekazanych Dzieł, a także iż posiada niczym nieograniczone prawo udzielenia licencji do nich w zakresie wskazanym w p. 9.1. powyżej.
    • W razie wystąpienia przez jakikolwiek podmiot trzeci z roszczeniem w stosunku do Agencji wynikającym z jakichkolwiek praw tego podmiotu do jakiegokolwiek materiału przekazanego przez Klienta w celu realizacji Umowy, Klient zwolni Agencję z wszelkiej odpowiedzialności z tego tytułu, w szczególności:
      • pokryje roszczenie podmiotu trzeciego, lub
      • wstąpi do postępowania wytoczonego przez podmiot trzeci przeciwko Agencji w charakterze interwenienta ubocznego, lub
      • pokryje wszelkie koszty poniesione przez Agencję w związku z zaspokojeniem lub obsługą tego roszczenia, w tym w szczególności pokryje koszty wszelkich nałożonych na Agencję kar lub innych opłat.
  1. Postanowienia końcowe
    • Spory powstałe na tle stosowania Umowy lub Regulaminu poddane zostają pod rozstrzygnięcie Sądu powszechnego właściwego miejscowo ze względu na siedzibę Agencji.
    • W sprawach nieuregulowanych w Umowie lub Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności – Kodeksu Cywilnego.
    • W przypadku, gdy w toku wykonywania niniejszej Umowy konieczne będzie przetwarzanie przez Agencję jakichkolwiek danych osobowych, będzie ono następować na zasadach określonych w Polityce prywatności. https://resultmedia.pl/rodo.html
    • Odpowiedzialność Agencji z tytułu wykonania Zlecenia ograniczona jest do kwoty wynagrodzenia za to Zlecenie. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone nieumyślnie oraz za szkody w zakresie utraconych korzyści.
    • Agencja nie jest odpowiedzialna w stosunku do Klienta za opóźnienia lub niewykonanie swoich obowiązków wynikających z Umowy w przypadku, gdy opóźnienie lub niewykonanie jest rezultatem Siły Wyższej.

 

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa