Kampania

Kampania shoppingowa ze świetnym zwrotem z inwestycji w reklamę 

Klient: Music 99 – największy sklep ze sprzętem dyskotekowym w Warszawie

Cele:

• wypromowanie należącego do Music 99 sklepu internetowego sprzet-dyskotekowy.pl
• zaangażowanie użytkowników, które ma się przełożyć na zwrot z inwestycji
• poprzez działania on-line zwiększenie odwiedzin w off-line’owym sklepie

Działania:

• wdrożenie narzędzi analitycznych do monitorowania odwiedzin na www.sklep-dyskotekowy.pl
• podział budżetu i kampanii na zróżnicowane cele

Rezultaty:

• wzrost transakcji liczony rok do roku – 85,71 %
• skok przychodów liczony rok do roku – 71,03 %
• strategia Cost per Click wdrożona w działaniach GoogleAds stała się drugim źródłem ruchu na stronie Klienta
• średnio 4800 sesji miesięcznie dzięki działaniom Google Adwords

Opis:

Dotarcie przez sieć do wąskiej grupy specjalistów zainteresowanych profesjonalnym sprzętem muzycznym? Brzmi jak wyzwanie dla Result Media. Podjęliśmy się zadania dla Music 99, co dało świetne wzrosty transakcji i przychodów.
Firma Music 99 powstała w 2005 roku. Zaczęła swoją działalność od sprzedaży kul dyskotekowych przez internet, a obecnie jest największym muzycznym sklepem w Warszawie. W ofercie mają produkty dla branży muzycznej i eventowej. Wśród klientów Music 99 są głównie profesjonaliści – muzycy, didżeje, firmy organizujące imprezy. Sprzedaje takie produkty jak: oświetlenie sceniczne, mikrofony, gitary, wzmacniacze, mobilne systemy dźwiękowe, generatory dźwięku, osprzęt do karaoke.
Promocja takiej wyspecjalizowanej oferty powinna trafiać do wąsko zdefiniowanych odbiorców, którzy mają ściśle określone oczekiwania. Dużym wyzwaniem było precyzyjne dotarcie do zainteresowanych klientów z odpowiednimi reklamami. Music 99 ma swój sklep zarówno stacjonarny w Warszawie jak i internetowy. Z racji lokalizacji klasycznego sklepu głównym celem prowadzonej przez Result Media kampanii był wzrost sprzedaży poza Warszawą. Skłoniliśmy Klienta do zwiększenia budżetu na działania AdWords tak by ten kanał promocji stał się pierwszym lub drugim źródłem ruch na stronie internetowej.
Wraz ze stałym obniżaniem stawek CPC udało nam się zwiększyć ruch na stronie, tym samym zoptymalizowaliśmy proces konwersji. ROAS wzrosło aż o 2425 % w kwietniu 2017.
Z racji osiągniętych bardzo dobrych wyników Klient zaufał koncepcji opracowanej przez Result Media. Firma podjęła dalszą współpracę z nami przy kampaniach AdWords.

Napisz do nas