Kampania

Marketingowa ciąża, czyli nasze 40 tygodni z Kliniką Ginekologiczno – Położniczą Instytutu Matki i Dziecka – kompleksowa opieka nad projektem agencji Result Media

Klinika Ginekologii i Położnictwa Instytutu Matki i Dziecka to placówka o ugruntowanej renomie, która wymagała spójnej i profesjonalnej obecności w internecie. Celem naszej współpracy było stworzenie silnych fundamentów komunikacyjnych w mediach społecznościowych, a także bieżące wsparcie w koordynacji najważniejszych wydarzeń branżowych.

Co istotne, najważniejszym elementem w komunikacji była ścisła współpraca z każdym ze specjalistów kliniki osobno, co pozwalało na tworzenie rzetelnych i eksperckich treści. Działaliśmy w ramach rozbudowanej struktury, która obejmuje wiele podmiotów, takich jak m.in. ogólny profil szpitala. W warunkach dużej konkurencji było to niezwykle ważne, aby skutecznie wyróżnić markę kliniki, budując jej unikalny wizerunek.

Zakres współpracy

Nasze działania objęły kompleksowe prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, co pozwoliło klinice na dotarcie do szerszej grupy odbiorców i budowanie zaufania. Obszary naszych działań to:

  • Social media (Facebook, Instagram). Stworzyliśmy i zarządzamy profesjonalnym profilem kliniki. Zdefiniowaliśmy strategię komunikacji, która łączy w sobie rzetelną wiedzę medyczną z przystępnym językiem.
  • Content marketing. Regularnie przygotowujemy szczegółowe plany contentowe, które obejmują zarówno stałe, merytoryczne posty, jak i treści o charakterze ogłoszeniowym. Nasze grafiki są spójne z identyfikacją wizualną Instytutu.
  • Obsługa ad-hoc. Wspieramy klinikę w natychmiastowym publikowaniu treści dotyczących ważnych wydarzeń. To m.in. posty o nowościach, uzyskanych certyfikatach, szkoleniach personelu czy wyjątkowych zabiegach. Wyjątkowym momentem było celebrowanie tysięcznego porodu w klinice, co stanowiło okazję do stworzenia wzruszającej i angażującej kampanii.

Koordynacja wydarzeń

Wspieraliśmy klienta również poza sferą cyfrową, angażując się w koordynację wydarzeń branżowych. Naszym najważniejszym projektem w tej dziedzinie były Targi Mamaville, gdzie Klinika Ginekologii i Położnictwa miała swoje stoisko. Targi Mamaville to popularne wydarzenia dla przyszłych i obecnych rodziców, promujące wysokiej jakości produkty i usługi dla dzieci oraz matek.

  • Organizacja i wsparcie merytoryczne. Nasze zaangażowanie obejmowało pełne wsparcie organizacyjne – od planowania obecności kliniki na targach, przez opiekę merytoryczną nad wystąpieniem. Działaliśmy jako łącznik pomiędzy organizatorami targów a specjalistami kliniki, dbając o płynność komunikacji i profesjonalny wizerunek placówki.
Napisz do nas