Newsy

153 wpisy na stronie
37

Pop-upy, publikacja artykułów na Twitterze i nieustanne platformowe zmiany! SEM News 8/2022

Miał być sezon ogórkowy, ale niestety za dużo się dzieje. Meta tworzy narzędzia dla lepszej monetyzacji twórców, Twitter wprowadza zmiany reklamowe i funkcjonalne, a YouTube pozwala nareszcie edytować wgrane filmy zawierające błędy. Do tego nagrody semKRK i kilka innych rzeczy.

czytaj więcej
38

Zrównoważony rozwój – kierunek dla biznesu, wzywanie dla działów PR

Już wkrótce duża część przedsiębiorstw będzie zmuszonych do upublicznienia informacji z obszaru ESG, czyli wpływu środowiskowego, społecznego oraz tzw. ładu korporacyjnego. O tym, jak zmieni się znaczenie i zakres działań public relations pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym numerze "PR Managera".

czytaj więcej
39

Raport Strategiczny IAB, zmiany algorytmu Google, dłuższe Reelsy i zmiany LinkedIn! SEM news 7/2022

Najważniejszy raport o polskim internecie już dostępny. Dodatkowo krajobraz po zmianie algorytmów Google i zmiany na Instagramie, LinkedIn i Twitterze. A w tym wszystkim jeszcze długi weekend!

czytaj więcej
40

Forma ma znaczenie – o dobrych i złych praktykach content marketingu

Dobry content marketing ma za zadanie przyciągnąć i zaangażować odbiorców. O tym, jak prawidłowo ustalić strategię content marketingową, jakie są dobre i złe praktyki w e-commerce i jak wpływa on na pozycjonowanie witryny, w serwisie nowymarketing.pl pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
41

Działania SEM w Polsce warte 2 miliardy złotych, spadki Amazona i naprawa relacji klient-agencja! SEM News 5/2022

Dzisiaj ani słowa o TikToku ;) Jest za to o wydatkach na reklamę online w Polsce, które w 2021 przekroczyły 6,2 mld PLN. Dodatkowo problemy z akcjami Amazona, przejęcie Twittera, nowości z konferencji IAB i pierwsza akcja zmiany w relacjach klient-agencja.

czytaj więcej
42

Boty rekrutacyjne Google i TikTok miażdżący konkurencję! SEM News 6/2022

Do tego nowe rozwiązania reklamowe od tytułowych gigantów, rebranding Instagrama i problemy ze spamem na Facebooku. Zapraszamy do subiektywnego przeglądu rzeczywistości internetowo-marketingowej.

czytaj więcej
43

Zmiany Google 2021-2022. Algorytm, produkty, nowości!

Ilość zmian wprowadzana przez Alphabet w produktach Google jest trudna do ogarnięcia. Śledząc to na bierząco przygotowaliśmy subiektywne zestawienie najważniejszych zmian i trendów widocznych w działaniach internetowego giganta. Od reklam, przez rozwój sztucznej inteligencji po szykowanie się do pierwszego od dwóch lat sezonu wakacyjnego.

czytaj więcej
44

Nowe formaty reklamowe na Tik Toku, Twitter i drama Muska oraz będzie drożej i gorzej! SEM News 4/2022

Digitalowa rzeczywistość w ciągłym ruchu, dlatego podrzucamy gorące newsy Super Efektywnego Marketingu, a w nich m.in.: Twitter i Elon Musk – jak zakończy się ta drama? TikTok i reklamy – czy chiński serwis znokautuje innych graczy w socialach? A w Polsce – pieniądze w roli głównej podwyżki, wynagrodzenia, czyli co słychać w digital i e-commerce.

czytaj więcej
45

Koniec Google Analytics, NFT na Insta, 10 min na TikToku. SEM News 3/2022

Super Efektywny Marketing to cotygodniowa porcja wiedzy na naszym youtubowym kanale - to już wiecie. Ale dziś pierwszy odcinek naszego newsowego zestawienia „Co tam, panie, w marketingu?” Czy musimy pokochać Analyticsa 4? Co nowego planuje Marek Z.? No i… znajdź 10 różnic między TikTokiem a YouTubem...

czytaj więcej
1 2 3 4 5 6 15 16 17