Newsy
29 marca 2023
Czy istnieje idealny model atrybucji?
Który model atrybucji jest najlepszy? Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz Ty i Twój biznes. Tutaj z pomocą przychodzą nam pojęcia tak jakie cross-device i cross-channel. Magda Topczewska w swoim artykule na łamach serwisu NowyMarketing prześledzi to na przykładzie trzech narzędzi: Google Analytics, Facebook Ads i Google Ads.
15 marca 2023
Jacek Kotarbiński gościem Result Media
To było niezwykle ciekawe i inspirujące spotkanie. Naszą firmę odwiedził wyjątkowy gość – Jacek Kotarbiński, autorytet świata marketingu, trener biznesu, autor wielu cenionych publikacji, wykładowca, ekonomista i rynkolog. Już niedługo będzie można posłuchać rozmowy z naszym gościem na kanale Super Efektywny Marketing.
3 marca 2023
Ofensywa Google’a przyspiesza! SEM News 3/2023
Tak aktywnego lutego nie było w historii branży marketingu i internetu! SI demoluje cały porządek i wszyscy gracze starają się dostosować. Najnowsze wieści z digitalowego świata na kanale Super Efektywny Marketing.
23 lutego 2023
Result Media Partnerem Premium Google na rok 2023
Result Media jako jedna z pierwszych agencji w Polsce uzyskała status Partnera Premium w programie Google Partners na rok 2023!
27 stycznia 2023
Nowe technologie zmieniają reklamę online! SEM News 2/2023
Styczeń zaczął się od apokaliptycznych newsów, a do tego jest wyjątkowo dużo zmian u różnych graczy. Wieszczy to aktywny rok dla branży. (...)
13 stycznia 2023
Google – podsumowanie zmian 2022 i prognozy na 2023. SEM News 1/2023
Wyścig o nowy porządek searcha właśnie się rozpoczyna, kolejni giganci odpalają własne sieci reklamowe, a to wszystko w blasku końca ery social media. (...)
12 stycznia 2023
Google Ads – najważniejsze zmiany w 2022 r.
Najważniejsze zmiany w Google Ads w 2022 r. - elastyczne reklamy tekstowe, Performance Max, reklamy audio.
11 stycznia 2023
Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google w 2022 r.
Najważniejsze zmiany w algorytmie Google w 2022 r. - mobile vs desktop, humen first, walka ze spamem i recenzje produków.
19 grudnia 2022
Marketingowe podsumowanie trendów 2022. SEM News 15/2022
Kolejny ciekawy rok za nami. Na świecie działo się więcej, niż byśmy chcieli, a w marketingu wcale nie mniej. (...)