Newsy
8 czerwca 2020
Jak wykorzystać Facebook Shops?
Facebook Shops w szybki i bezpłatny sposób umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego, z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Aby sprzedawać produkty, korzystając z tego nowego rozwiązania, niezbędne jest podpięcie katalogu do strony. Dzięki temu można wybrać ze swojej oferty konkretne produkty, (...)
5 czerwca 2020
Agencja Result Media wspiera proekologiczną działalność Fundacji Łąka
Czy powinniśmy się pożegnać z wizją równo przystrzyżonego trawnika, a zamiast tego posiać kwietną łąkę, która będzie miała korzystny wpływ na nasze środowisko? Taka idea przyświeca działaniu Fundacji Łąka, z którą rozpoczynamy współpracę. Jej celem jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Fundacja działa we współpracy z (...)
8 maja 2020
Jakie techniczne aspekty strony e-commerce mają krytyczny wpływ na jej pozycję w Google?
Odpowiednie przystosowanie sklepu internetowego to nie tylko wygląd czy asortyment. W artykule na łamach serwisu interaktywnie.com Michał Gierat omawia najczęściej spotykane w e-commerce techniczne błędy, które mają wpływ na pozycję w Google.
28 kwietnia 2020
Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?
W sytuacji kryzysu wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie. O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji (...)
28 kwietnia 2020
Kryzys może być szansą?
Wiele firm tnie teraz wydatki reklamowe i marketingowe, co odbije się to w przyszłości na efektach sprzedażowych, bo większy koszt będzie trzeba ponieść na odbudowanie swojej pozycji po okresie epidemii. Dlatego warto zawsze pamiętać, że panika jest złym doradcą i spróbować spojrzeć szerzej. Czy kryzys może być szansą i czego oczekują konsumenci (...)
24 kwietnia 2020
Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC?
Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC, aby osiągnąć efekt synergii, który przełoży się na wzrost wartości serwisu i pozycję biznesową firmy? O różnych strategiach wykorzystania obu tych działań i ich optymalizacji pisze Darek Ilnicki dla serwisu interaktywnie.com
16 kwietnia 2020
Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020
Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2020! Uznanie jury zdobyły kampanie: dla firmy EDEN Springs w kategorii: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC) oraz Casa Carina w kategorii: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC).
7 kwietnia 2020
Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć
Konrad Spoczyński, prezes Result Media, w serwisie cyfrowa.rp.pl podpowiada, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy w czasie pandemii.
6 kwietnia 2020
Raportowanie z wykorzystaniem Data Studio
Prawidłowo zebrane i zinterpretowane dane w każdym biznesie są nie do przecenienia. O zaletach Google Data Studio i sposobach jego wykorzystania pisze nasz Traffic&Webdevelopment Director Maciej Kapuściński dla serwisu Marketing przy kawie.