Klient

VICTORIA DOM

inwestycja Nova Ochota

Kreacja

zadanie

stworzenie landing page'a dla inwestycji developera

W 2018 roku warszawski deweloper Victoria Dom sprzedał ponad tysiąc mieszkań, dzięki czemu uplasował się w ścisłej czołówce na stołecznym rynku. Osiągnięcie to było wynikiem  trafnych decyzji biznesowych podejmowanych przez zarząd spółki oraz doskonałego zrozumienia potrzeb klientów. Ważnym elementem determinującym sprzedaż mieszkań stała się także starannie zaplanowana przez dział marketingu promocja. W jej ramach Result Media zostało powierzone bardzo odpowiedzialne zadanie – czyli prowadzenie kampanii reklamowych w internecie.

Wywiązując się z postawionych przed nami zadań, stworzyliśmy landing page dla szeregu inwestycji, zaplanowaliśmy precyzyjne kampanie internetowe, przygotowaliśmy szereg kreacji dla wszystkich inwestycji tak, by mając na uwadze różnorodność oferty zachować i podkreślać spójność wizualną z brandem dewelopera.

Egzekucja kampanii w mediach internetowych była wspomagana przez system do agregacji leadów pochodzących z różnych źródeł – dzięki temu narzędziu zarówno my, jak i dział marketingu analizował  na bieżąco zapytania klientów przyporządkowane do źródła pochodzenia. Usprawniło to proces optymalizacji kampanii pod względem faktycznej efektywności sprzedaży mieszkań.

Napisz do nas