Artykuły

117 wpisów na stronie
82

5 prostych trików na poprawę widoczności strony

Czy Twoja strona jest gotowa na zdobywanie wysokich pozycji? 5 prostych trików, od których musisz zacząć, aby rozpocząć walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, pokazuje nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
83

Duplicate content – dlaczego należy się go wystrzegać

W przypadku wykrycia duplicate content algorytm Google nakłada karę na daną witrynę w postaci filtra lub blokady. Efektem jest spadek widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a nawet całkowite zniknięcie z rankingu Google. O tym, jak wykryć i wyeliminować zduplikowane treści w serwisie, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
84

3 zasady skutecznej optymalizacji

Prowadząc kampanie online, mamy dostęp do mnóstwa danych, które wpływają na ich efektywność. Na podstawie tych danych podejmujemy decyzje o optymalizacji poszczególnych parametrów kampanii, co bezpośrednio wpływa na ich wyniki. O tym, jak robić to dobrze, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic&webdevelopment director.

czytaj więcej
85

Jakie znaczenie dla SEO ma szybkość strony?

Jak wyznaczyć kilka najczęściej popełnianych błędów związanych z szybkością działania strony? Jak zweryfikować ich obecność na naszej stronie i kolejno je eliminować? Pisze o tym nasz SEO specjalista Michał Gierat.

czytaj więcej
86

Ekocontent, czyli jak tworzyć treści zgodnie z ideą eco friendly

Jak segregować content i jak wybrać ten, który faktycznie nadaje się do ponownego użycia? O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć, by strategia content marketingowa była rzeczywiście zgodna z zasadami eco friendly, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
87

Audyt SEO – dlaczego warto go zrobić?

Dobrze funkcjonująca strona zgodna z najnowszymi wytycznymi SEO to inwestycja, która przełoży się na wyniki wyszukiwania w długim okresie, a co za tym idzie – na rozwój biznesu. O tym, jakie elementy powinien zawierać audyt SEO i dlaczego warto zlecić go profesjonalistom, pisze nasz SEO specialist Michał Gierat.

czytaj więcej
88

Ekotrend w content marketingu, czyli recykling treści

Recykling treści to metoda polegająca na ponownym wykorzystaniu już istniejącego contentu. Ale nie ma to nic wspólnego ze zjawiskiem duplicate content. O jego zaletach i wpływie na działania SEO pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
89

Przyjazne adresy URL

Linki przyjazne pod SEO to adresy, które za pomocą słownikowych objaśnień tłumaczą, o czym jest strona, do której kierujemy użytkownika. Stosowanie logicznych adresów jest tak samo przydatne ludziom, jak i robotom wyszukiwarek. O tym, jak budować przyjazne adresy URL, pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
90

Evergreen content – wiecznie żywe treści na stronę internetową

Evergreen content to treści,które mimo upływu czasu są stale przydatne, pożyteczne i wyszukiwane. To treści, które ciągle generują ruch na stronie. I w końcu, to treści, które doceniają zarówno czytelnicy, jak i roboty wyszukiwarek. O tworzeniu wartościowych, ponadczasowych treści evergreenowych pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
1 2 3 9 10 11 12 13