news

SEO za 3 złote? Sprawdź naszą ofertę i wskocz na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

3 sierpnia 2022

Użytkownicy nie wiedzą o istnieniu Twojej witryny? A może chcesz, aby Twoja strona nie tylko wyświetlała się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale również utrzymała tę pozycję na dłużej? Mamy dla Ciebie doskonałą wiadomość! W Result Media przygotowaliśmy wyjątkową ofertę wakacyjną. Co powiesz na pierwsze 3 miesiące działań SEO za jedyne 3 złote? Tak, to nie są żarty! Daj się znaleźć w sieci i zacznij czerpać pełnymi garściami z zysków, jakie otrzymasz. Bez obaw! Ze wszystkim Ci pomożemy.

SEO za 3 złote sprawdź, co otrzymasz w ramach promocji

SEO to nic innego jak optymalizacja stron pod wyszukiwarkę. Mimo że brzmi to dość banalnie, obecnie jest to skomplikowany i długofalowy proces – zwłaszcza jeżeli prowadzisz swój biznes lub stronę internetową i zależy Ci na tym, aby dotrzeć do nowych klientów czy czytelników lub zwiększyć sprzedaż. Do tej pory SEO kojarzyło Ci się jedynie z kupowaniem linków do strony, a może analizą słów kluczowych i konkurencji? Oczywiście są to obowiązkowe elementy mające na celu m.in. zwiększenie widoczności i ruchu z wyników wyszukiwania, ale nie jedyne. Bardzo ważne są także poprawki kodu, których zadaniem jest zadbanie o szybkość i ogólny wygląd strony, a także budowanie zasięgu widoczności strony. W ramach naszej wakacyjnej promocji SEO za 3 złote otrzymasz więc:

  • analizę SEO, uwzględniającą zbadanie technicznych elementów funkcjonowania strony, analizę profilu, konkurencji, contentu, opracowanie strategii przyszłych działań oraz wskazanie quick wins i dobrych praktyk,
  • bieżącą obsługę techniczną, rekomendacje i wsparcie merytoryczne (konsultacje, raportowanie, monitoring wyników SEO strony oraz pozycji fraz),
  • propozycje nowych treści oraz budowy profilu linkowego.

Nasi specjaliści dobiorą indywidualną strategię optymalizacyjną nastawioną na zwiększenie widoczności Twojej strony w rankingu Google. Jak wiadomo, im wyższa jest pozycja, tym więcej osób do niej dociera. Efektem jest zwiększenie odwiedzin witryny, a co za tym idzie – wzrost zainteresowania Twoimi produktami lub usługami, co przekłada się na widocznie większą sprzedaż, a także lepszą rozpoznawalność marki.

Mimo że w internecie można znaleźć imponującą liczbę artykułów powiązanych z SEO i zalecanymi praktykami wpływającymi na widoczność w wynikach wyszukiwania, to kluczowe jest jednak dostosowanie technik SEO do konkretnego serwisu internetowego – to wymaga przekrojowej wiedzy, a także praktycznego doświadczenia.

Aby zrozumieć, na czym polega optymalizacja strony, najpierw należy dowiedzieć się, jak działa wyszukiwarka. Gigantycznym ułatwieniem będzie skorzystanie z pomocy specjalistów w tej dziedzinie. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły!

Audyt SEO

SEO to skrót angielskiej nazwy Search Engine Optimization, czyli optymalizacja stron pod wyszukiwarkę. O ile samo pojęcie SEO oznacza optymalizację, tak dziedzina SEO bardzo często sprowadzana jest do „pozycjonowania”. Na wstępie warto przypomnieć, że fundamentem prowadzenia każdych działań optymalizacyjnych jest audyt SEO, będący jednocześnie pierwszym krokiem podejmowanym przez specjalistów SEO. Wykonanie audytu opiera się przede wszystkim na analizie technicznej i contentowej strony. Najprościej rzecz ujmując, żaden audyt nie mógłby obejść się bez przeanalizowania:

  • strony technicznej skupiając się m.in. na szybkości strony, kodowaniu czy dostosowaniu wersji mobilnej,
  • meta tagów w tym m.in. Meta Title i Meta Description,
  • adresów URL, czyli stworzenia przyjaznych adresów URL,
  • konkurencji, czyli poznania mocnych i słabych stron rywali. Być może wiedza ta stanie się punktem do dalszych przemyśleń,
  • profilu linkowego w tym linków zewnętrznych,
  • treści skupiając się na tym, aby były unikalne i najwyższej jakości.

To właśnie dlatego tak ważne jest, aby do każdego audytu SEO podchodzić indywidualnie, nie zapominając również o tym, jak istotne są rekomendacje poszczególnych zmian. Coraz większą popularnością – szczególnie wśród agencji marketingowych cieszą się darmowe audyty SEO, dzięki którym właściciele stron mogą sprawdzić podstawowe parametry swojego serwisu. Często usłyszeć można, że jest to wstęp do podjęcia dalszych działań prowadzących do wzmocnienia pozycji w Google. W związku z tym, że w wielu przypadkach wnioski te trudno wykorzystać, aby samodzielnie poprawić jakość strony, w dalszym ciągu konieczna jest pomoc specjalistów w tej dziedzinie. Warto zauważyć, że podczas wykonywania audytu nasi specjaliści sprawdzają ponad 200 różnorodnych elementów składowych każdej witryny. O najczęstszych błędach na stronie internetowej przeczytasz w naszym artykule zatytułowanym: Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”.

Korzyści z działań SEO

Zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania to niejedyna korzyść, jaką niesie ze sobą prowadzenie działań SEO. Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać dzięki profesjonalnemu wsparciu.

Poprawa ruchu na stronie

Poprawa ruchu na stronie to niewątpliwie jedna z najważniejszych korzyści, jakie niesie ze sobą pozycjonowanie. Ważne jest jednak, aby Twoją stronę internetową odwiedzały przede wszystkim osoby zdecydowane, a także takie, które prędzej czy później zdecydują się skorzystać z oferowanych przez Ciebie usług lub zakupią produkty. Zwiększenie ruchu na stronie można sprawdzić dzięki podpiętym w stronę narzędziom analitycznym. Tym sposobem możliwe jest również zbadanie, czy jest to wartościowy i „kaloryczny” ruch, który wpływa na zwiększenie zysków firmy.

Rozpoznawalność marki

Działania off-site SEO prowadzone są przede wszystkim po to, aby zwiększyć rozpoznawalność i autorytet strony. To możliwe dzięki pozyskaniu możliwie jak największej liczby jakościowych odnośników, które są tematycznie powiązane z Twoją witryną. Mimo że klient być może początkowo nie podejmie decyzji o zakupie, to w perspektywie czasu zaznajomienie i oswojenie się z nazwą marki może przynieść pozytywne i oczekiwane rezultaty.

Stworzenie wizerunku eksperta

Dążenie do uzyskania wizerunku eksperta w danej branży to coraz częściej stosowana technika SEO. Tutaj z pomocą przyjdą odpowiednio zoptymalizowane treści, jednak do tego tematu wrócimy jeszcze w dalszej części naszego artykułu.

Zyskanie nowych słów kluczowych

Z optymalizacją strony jednoznacznie wiąże się także wykorzystanie odpowiednich słów kluczowych. Dogłębna analiza fraz pozwala dowiedzieć się, czego dokładnie szukają klienci w danej branży i odpowiedzieć na ich pytania lub udowodnić, że posiadasz to, czego właśnie potrzebują. Z kolei wykorzystanie fraz long tail, czyli długiego ogona pozwala dotrzeć do potencjalnych nowych klientów.

Dotarcie do zupełnie nowych klientów

Wspomnieliśmy już o pojawieniu się nowych klientów. Jest to niewątpliwie kolejna zaleta, jaką niosą ze sobą działania SEO. Naniesienie poprawek na podstawie skrupulatnej analizy słów kluczowych w gotowych już tekstach może pomóc w zwiększeniu zainteresowania produktem, a co za tym idzie – wzroście sprzedaży bez konieczności wprowadzania zmian w całej ofercie produktowej. Ważne jest również sprawdzenie, pod jaką nazwą wyszukiwany jest dany produkt np. w konkretnym województwie.

Skuteczna walka z konkurencją

Istotnym elementem jest również analiza konkurencji, dzięki czemu poznasz słabe i mocne strony swoich rywali na rynku. Dzięki wiedzy tej możliwe będzie wprowadzenie właściwej strategii i dopasowanie działań w taki sposób, aby widocznie zwiększyć swoją pozycję na rynku.

Tworzenie treści, czyli „content is the king”

Kolejnym elementem, o który warto zadbać, są wysokiej jakości treści odpowiednio przygotowane zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. SEO copywriting idzie w parze ze skuteczną optymalizacją strony pod wyszukiwarkę. Szczegółowe informacje dotyczące tworzenia treści zgodnie z najważniejszymi zasadami SEO znajdziesz w naszym wpisie SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?. Tutaj przypomnijmy jednak, że zadaniem copywritera tworzącego treści w myśl zasady „content is the king”, a także najważniejszych wytycznych SEO copywritingu jest dostarczenie merytorycznych i unikalnych treści, które rozwieją wszelkie wątpliwości czytelników czy potencjalnych klientów. Wysokiej jakości i zoptymalizowane treści pozwalają poprawić widoczność strony, a jednocześnie zaspokoić wszystkie potrzeby i oczekiwania czytelników, czyli m.in. potencjalnych klientów.

W SEO copywritingu bardzo ważne jest także odpowiednie dobranie słów kluczowych, ich właściwe i nienachalne rozmieszczenie, a także poprawna forma artykułu z naciskiem na:

  • zachęcający do dalszego czytania tytuł i lead,
  • poprawną hierarchię nagłówków,
  • właściwą prezentację treści, czyli stosowanie śródtytułów, pogrubień, podkreśleń, a także czytelnej wielkości czcionki,
  • podział treści na wstęp, rozwinięcie i zakończenie,
  • stosowanie języka zrozumiałego dla grupy docelowej.

Stosowanie słów kluczowych

Niezwykle ważne jest umiejętne i nienachalne stosowanie słów kluczowych, czyli słów lub grup wyrazów, które są wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki. Przypomnijmy jeszcze, że frazy dzielimy na frazy główne i long tail, czyli z długim ogonem. Google w rankingu bierze pod uwagę właśnie m.in. słowa kluczowe i wyżej ocenia strony tematyczne i prezentujące treści wysokiej jakości.

Zaleca się, aby frazy stosować nie tylko w treści, ale także tytule, oraz meta title i meta description – to elementy kodu strony, które są widoczne również w wynikach wyszukiwania. Z kolei lead to idealne miejsce na umieszczenie zapytań, których poszukują użytkownicy, np. „czym jest seo?” czy „jak pisać teksty seo?”. Warto pamiętać jednak, że obecnie algorytmy są coraz bardziej precyzyjne i z łatwością potrafią rozpoznać treści nienaturalne i przesycone słowami kluczowymi lub te stworzone przez sztuczną inteligencję. W rezultacie pozycja takiej witryny może znacząco spaść – nawet o kilkadziesiąt miejsc lub – co gorsza – zupełnie zniknąć z wyników wyszukiwania. Tym sposobem ruch organiczny na stronie będzie równy zeru. Zachowanie umiaru i naturalności podczas tworzenia treści to absolutna podstawa.

Zależy Ci na unikatowych wpisach na stronie, ale „lekkie pióro” nigdy nie było Twoim znakiem rozpoznawczym? Jedyne co musisz zrobić to skontaktować się z nami, a całą resztą zajmą się nasi copywriterzy. Tworzenie wartościowych i odpowiednio zoptymalizowanych treści w zasadzie na każdy temat jest dla nich przysłowiową bułką z masłem. Zapraszamy do kontaktu.

W naszej ofercie 3 miesiące za 3 złote możesz liczyć również na kompleksowe wykonanie działań z zakresu copywritingu – zarówno on-site, jak i off-site. I tak copywriterskie działania on-site obejmują tworzenie m.in. opisów produktów, opisów kategorii, opisów poszczególnych zakładek np. o nas oraz artykułów blogowych. Z kolei mówiąc o działaniach off-site mamy na myśli artykuły zapleczowe, artykuły sponsorowane, a także różnorodne artykuły wysokiej jakości. W dalszym ciągu się wahasz? Nie zapominaj, że każda witryna wymaga contentu – ale nie byle jakiego! Złote czasy tekstów SEO przeładowanych słowami kluczowymi już dawno minęły. Teraz prym wiedzie wysoka wartość merytoryczna w połączeniu z nienachalnie użytymi słowami kluczowymi. Wbrew pozorom stworzenie takich treści wcale nie należy do najłatwiejszych zadań.

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Pamiętaj, dobrze przeprowadzone działania SEO mają charakter długofalowy, a ich efekty zostaną na długo. To właśnie dlatego skorzystanie z naszej wakacyjnej promocji jest doskonałą okazją do tego, aby na własnej skórze przekonać się o wszystkich wymienionych wyżej korzyściach, jakie niesie ze sobą SEO. Koszt za pierwsze 3 miesiące kompleksowych działań to jedyne 3 złote. Efektem wykonania audytu jest sporządzenie dokumentu wykazującego błędy oraz elementy wymagające poprawy. Do zmian związanych z wprowadzaniem zmian w obszarze kodu strony, a także optymalizacji i tworzenia treści – zarówno nowych, jak i tych widocznych już na stronie – konieczne jest skorzystanie z pomocy programistów oraz copywriterów. Dlatego też zdecydowanie lepsze efekty uzyskuje się, korzystając z pomocy profesjonalistów.

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z usług agencji, mają zagwarantowaną także bieżącą obsługę techniczną, rekomendacje i wsparcie merytoryczne w tym:

  • konsultacje, czyli rozmowy lub spotkania ze specjalistami, które pomogą w rozwiązaniu problemów oraz rozwianiu wszelkich wątpliwości związanych z optymalizacją strony. W trakcie konsultacji możliwe jest także omówienie dalszych strategii,
  • raportowanie pozwalające sprawdzić, czy dotychczas prowadzone działania przynoszą rezultaty. Działania te opierają się m.in. na ruchu organicznym, rankingach słów kluczowych, konwersji czy szybkości strony,
  • monitoring wyników SEO strony to nic innego, jak systematyczne sprawdzanie pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania na najważniejsze słowa kluczowe.
  • monitoring pozycji fraz to sprawdzanie za pomocą programów pozycji konkretnych słów kluczowych.

Chcesz w dalszym ciągu prowadzić swój biznes? Musisz dać się znaleźć użytkownikom! To najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możesz wskoczyć na lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania!

Wejdź na https://result.media/ i wypełnij formularz!

Zadbaj z nami o wysoką pozycję Twojej witryny w wyszukiwarce!

Napisz do nas